הסקיילר (Scaler) החדש  של MuxLab מאפשר לחבר אליו כל מקור וידאו ולהוציא פלט ברזולוציית 4K מלאה וקצב תצוגה של 60Hz. לחילופין, ניתן "לצמצם" וידאו ברזולוציה גבוהה לרזולוציה סטנדרטית של  1024X768

המתיחה והכיווץ של אותות הווידאו יכולים להיות קריטיים כאשר רוצים לקבל תצוגה חלקה ונקייה עבור קלט וידאו ישן על גבי מסכים חדשים, או כאשר רוצים להציג קלט וידאו ברזולוציה גבוהה על גבי ציוד ישן ללא איבוד של פרטים. הסקיילר מיועד הן לשוק המקצועי והן לשוק הפרטי

תכונה חשובה נוספת של הסקיילר היא היכולת להמיר צליל אנלוגי סטראופוני לדיגיטלי וכך להתגבר על המחסור בחיבור 3.5 מ"מ שאינו נמצא בחלק מן המסכים החדשים יותר. מלבד זאת, הסקיילר תומך כמובן גם בסאונד דיגיטלי היקפי בפורמט Dolby Atmos ו-DTS:X (דרך חיבור Toslink אופטי).

על פי מנהל המוצרים של MuxLab, ג'ו טייקסיירה, הדרישה לסקיילר המסוגל להוציא אות ווידאו לא מכווץ ב-4K הגיעה ישירות מן הצרכנים והחברה מאמינה כי היכולת למלא את הדרישות שלהם ולספק אותם היא הראשונה במעלה בכל הקשור לבניית מערכות יחסים שיחזיקו מעמד גם בנוף הטכנולוגי המשתנה של היום.

בנוסף לפונקציית ה-Upscaling וה-Downscaling, הסקיילר תומך גם בניהול זכויות יוצרים דיגיטלי בתקן HDCP 2.2 וניתן לשלוט בו באמצעות תפריט על גבי המסך, אפליקציה ייעודית או כל אמצעי שליטה אחר התומך בתקן RS-232. ניתן גם לעדכן את הקושחה באמצעות חיבור USB סטנדרטי כפי שמקובל כיום.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG