מתיישבים לראיון סיכום שנה עם דן אנגל, מנהל אזור ישראל, יוון ודר' אפריקה בחברת פוליקום Polycom. ראיון שעושה סדר לשנה ה'סוערת' של המותג במהלכה התבצעה רכישת הענק של פלנטרוניקס את פוליקום בחודש מרץ- רכישה שכבר נותנת את אותותיה החיוביים. ובעוד הרבעון האחרון טרם סוכם, אנגל משתף אותנו ש 2018 הייתה שנה טובה. אפילו טובה מאוד

תמונה - AVM

העבודה המאומצת לאורך השנה, לצד המיזוג המדובר עם פלנטרוניקס מתחילה להראות את אותותיה כאשר שתי הענקיות עושות שימוש יעיל במשאבי המכירות, ההנדסה והאינטגרציה ההדדיים. סל המוצרים של החברות משלים זה את זה ומהווה כיסוי מוצלח ואיכותי לכל לקוח

אנגל : "מדובר למעשה בשתי חברות משלימות. פלנטרוניקס היא חברה חדשנית ומובילה בתחום האוזניות בפלחי שוק תחרותיים כמו גיימינג, contact centers ופתרונות איכותיים שאינם דורשים אינטגרציה. פוליקום 'חיה' בתחום בו אינטגרציה טובה מבדילה בין פרויקט מוצלח לבין כישלון חרוץ. החיבור בין החברות מאפשר לפלנטרוניקס לרתום אליו את צוותי האינטגרציה שלנו לצורך פתרון ה-Habitat Soundscape, וזו רק דוגמה אחת."

נושא ההנדסה והתכנון מאוד מודגשים בפלנטרוניקס ובפוליקום, באיזה אופן מורגש החיבור בין חטיבות ההנדסה של החברות ?

"זהו אחד הנושאים הראשונים שקיבלו תשומת לב- קודם כל ליצור ערך מוסף מעבר למה שהיה קיים עד היום. אנחנו רואים כבר עכשיו תאימות מלאה של אוזניות פלנטרוניקס לפתרונות הטלפוניה של פוליקום ויכולות נוספות שתתאפשרנה באמצעות שדרוג תוכנה, תהיינה זמינות כבר בתחילת 2019."

מהו הפתרון שהרשים אותך במיוחד ?

"ה-Soundscape הוא פתרון משמעותי ומקיף ביותר לבעיית החללים הפתוחים כיום. עד היום היו בשוק פתרונות מבוססי white/pink noise – הם חסמו מעבר גלי קול שהפריעו לאנשים אבל עשו את זה בצורה שיצרה בעיה אחרת כמו כאבי ראש ועייפות, היות ומדובר בצלילים לא טבעיים לאוזן האנושית. פלנטרוניקס יצאה למחקר ומצאה דרך ייחודית לטפל בזה באמצעות מערכת מאוד מתקדמת וחכמה המשלבת מספר אלמנטים ליצירת רעשי סביבה טבעיים הממסכים את קולות הרקע מבלי להפריע. חוויתי את זה במשרדים שלנו וזה ללא ספק אחד הדברים המיוחדים שיצא לי לראות ולשמוע."

השנה הייתה עמוסה במיוחד עבורכם, האם תוכל לציין מספר פרויקטים בולטים ?

"סיימנו פרויקט אינטגרציה במפעלי ים המלח, קישור לאופיס 365 מול SFB, עשרות חדרים שמערכות הפוליקום בהם הוטמעו מול השירות, העברנו למצב עבודה אינטואיטיבי שצימצם משמעותית את זמן החיבור לועידות. עוד הטמעה מתרחשת בטבע, ב-888 ואלו רק חלק מהשמות שמרגישים ומעריכים את האיכות והשירות של פוליקום.  למעשה זהו שילוב של טכנולוגיה, חווית משתמש ושירות מנצח. אנשי השירות שלנו מיומנים ומכירים כל מה שקשור ל-FW, תקשורת ושיחות ווידאו כמובן."

האם יש פתרון או מוצר אחד שבלטו השנה במכירות ?

" ה- Trio ובקלות. כשהוא משולב עם ה-Visual Pro הוא מספק מענה שלם לחדרי האדל שהופכים נפוצים יותר ויותר. השילוב של שניהם מכר הרבה מאוד, אין לנו עדיין נתוני רבעון אחרון אבל אין ספק שהוא יהיה חזק משנה שעברה. נקודה מעניינת שחשוב לציין היא שווידאו קונפרנס 'מסורתי' נמצא במגמת ירידה אולם אנחנו עדיין בעליה של חמישה אחוזים לעומת מגמת השוק, ועדיין לא סיימנו את השנה."

שוק הועידות עבר שינוי קיצוני ומבוסס כמעט כולו היום על ועידות בענן. כיצד זה משפיע עליכם ?

"שוק הועידות תחרותי מאוד.  אם בעבר כאשר הפתרונות היו בתוך רשת הלקוח (On Prem) דאגנו להיות הגורם המחבר בין תקנים שונים, היום אנו מבינים שהתשתית עברה לענן אך גם שם לא כולם זהים ולכן בחרנו לקחת את יכולות ריבוי הפרוטוקולים שלנו ועברנו אותם גם לציוד הקצה כך שהיום אנחנו נותנים את האיכות הגבוהה ביותר ביחדת הקצה ללא תלות בספק הענן כי יש לנו תאימות מלאה איתם.  בין ספקי שרותי ועידות בענן איתם יש לנו תאימות ניתן למצוא את מייקרוסופט, סיסקו, זום, בלו ג'ינס, פקסיפ ועוד רבים אחרים.  כדאי לזכור שפוליקום נמצאת בשוק כמעט מרשית דרכו, הובילה את התחום עם מגוון פתרונות כוללים ואינטגראליים לתחום הועידות והיא תמשיך להיות חוד החנית של התעשייה גם בפתרונות ענן. פוליקום לא חברה מגיבה, היא חברה מעצבת וחלוצה."

הכרזות מעניינות לקראת ISE 2019 ?

"שווה יהיה להגיע לביתן שלנו, מעבר לעדכונים שהושקו לאחרונה אנחנו שומרים על עוד כמה הפתעות. אם לא תגיעו תיאלצו להמתין להכרזות הרשמיות שיגיעו מיד אחרי."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG