ה ThinkPad X1 Fold הוא המחשב עם המסך המתקפל הראשון בעולם; לצידו מציגה לנובו עוד דגמי THINK ו-YOGA חדשים

לנובו מציגה היום בישראל את ה-ThinkPad X1 Fold המחשב האישי הראשון בעולם עם מסך מתקפל. ה-ThinkPad X1 Fold החלוצי של לנובו מציג תצורה פורצת דרך המשקפת חשיבה חדשה בעולם המחשוב הנייד, מגדיר קטגוריית מחשוב חדשה עובר ביעילות בין מספר מצבים, ממצב מקופל ועד מסך מלא בגודל של 13.3 אינץ' עם ניידות ונוחות שימוש שמציעים כיום רק טלפונים חכמים. 

מזג אוויר מושלם, טכנולוגיה פורצת דרך וסוף סוף אירוע אמיתי - תמונה AVM

אז מהו ה-X1 Fold? ה-X1 Fold אינו רק מחשב נייד. זוהי תפיסה שממחישה את עתיד המחשוב והצצה אל הפוטנציאל שקטגוריה זו יכולה להתפתח. אחרי שנים של שינויים מינוריים בתחום המחשוב הגיע הזמן לשינוי משמעותי במחשוב האישי, והקטגוריה המתקפלת תגדיר ותעצב מחדש את האופן בו אנו חושבים על טכנולוגיית המחשוב האישי ומשתמשים בה. 

ה- X1 Foldנבנה משילוב של סגסוגות קלות בשילוב סיבי פחמן ומציע את העמידות והאמינות שמציעים מחשבי משפחת ThinkPad. בצד העיצובי, הוא עטוי בכיסוי עור אלגנטי העוטף אותו במלואו, הוא קומפקטי דיו כדי להחליק בקלות גם לתיק הקטן ביותר ושוקל קצת פחות מקילוגרם אחד. הוא מבוסס על מעבדי ה-Core של אינטל, על הטכנולוגיה ההיברידית מבוססת תוכנית Project Athena של אינטל ועם אפשרות לקישוריות 5G, וכך מאפשר עבודה בכל מקום ובכל שעה.

מחקרי חוויית משתמש מראים שמשתמשים העוברים לעתים קרובות בין שימוש בטלפון, טאבלט ומחשב נייד מחפשים מכשיר שיציע את שילוב התכונות והיתרונות שמציע השילוש הקדוש הזה. ThinkPad X1 Fold הוא סוג חדש של מחשב שיכול לגשר בהצלחה בין עוצמות הליבה של שלוש הפלטפורמות, מבלי להתפשר על ביצועים או גודל המסך. במיוחד עבורו פיתחה לנובו תוכנה חכמה להחלפת מצבים כדי להתאים אותו לשימושים שונים בסביבות תפעול חדשות.

יצירת המופת ההנדסית X1 Fold מביאה לעולם קטגוריית מחשוב חדשה לחלוטין שמגדירה מחדש את האופן שבו אנו משתמשים במחשבים. כשהוא פתוח במלואו, מתאים ה-X1 Fold לצריכת תוכן מבוססת מגע עם מסך OLED בגודל 13.3 אינץ'. במצב עמידה אנכית יכולים משתמשים לכתוב הערות, לחתום על מסמכים או לשרטט תרשימים בעזרת ה-Active Pen. במצב עמידה אופקית, הנעזר במעמד המשולב במעטה העור, משתמשים יכולים לכתוב הערות או להשתמש במקלדת המיני המתקפלת המתחברת בבלוטות'. כשהיא מקופלת וסגורה, המקלדת מאוחסנת ונטענת באופן אלחוטי בתוך המערכת ומאובטחת במקומה באמצעות מגנטים. קיפול המסך למצב שטוח לחלוטין יהפוך את המכשיר לטאבלט וכיפוף קל שלו יאפשר קריאה נוחה בו כבספר דיגיטלי.

תמונה - לנובו

בנוסף ל-X1 Fold חושפת היום לנובו בישראל דגמי פרימיום חדשים במשפחת מחשבי ThinkPad X1 ובראשה הכוכב החדש במשפחה  –  ThinkPad X1 Titanium Yoga, מחשב ה-ThinkPad הדק ביותר אי פעם, עם ציפוי טיטניום, מעבד 11 מ"מ, תצוגה בגודל 13.5 אינץ' ביחס של 3:2, צריכת חשמל נמוכה, תמיכה ב-Dolby Vision HDR ומערכת רמקולים Dolby Atmos. 

עוד ברשימת דגמי הפרימיום – ThinkPad X1 Nano במשקל נוצה, מחשב ה-ThinkPad הקל ביותר שיוצר אי פעם במשקל של 907 גרם בלבד. עם שילוב של ביצועים גבוהים במיוחד, תצוגות מבריקות, שמע מדהים וקישוריות מוכנה לעתיד ThinkPad X1 Nano הוא מחשב נייד אידיאלי לעולם העבודה ההיברידי עם חבילה מעודכנת של תכונות אבטחה מבוססות בינה מלאכותית וביומטריה. 

בנוסף מציגה היום לנובו את ThinkPad X1 Carbon Gen 9 ו-X1 Yoga Gen 6 שעברו עיצוב חדש לחלוטין ומציגים חוויות משתמש משופרות שנבנו סביב מסכים עם יחס חדש של 16:10 וכן תמיכה בפליטת אור כחול נמוכה, קורא טביעות אצבע משולב בכפתור ההפעלה ושילוב של יכולות חדשות הנתמכות בחיישן זיהוי נוכחות אנושית לשיפור האבטחה ונוחות השימוש. 

ה-ThinkPad X12 Detachable החדש המוצג היום משלב תכונות של מחשב נייד עתיר ביצועים עם הגמישות של טאבלט ניתק ומאפשר מעבר חלק בין מצבי העבודה השונים. מסך ה-X12, בגודל 12.3 אינץ', מוגן באמצעות Gorilla Glass ותומך בקלט מ-Precision Pen או Digital Pen של לנובו. 

קו מוצרי ה-X1 (להוציא X1 Fold) תוכנן בהתאם לפלטפורמת Evo של אינטל, ומגיע עם מעבדי Core מהדור ה-11 וכן שבבי התצוגה Iris Xe שנועדו לספק מהירות ועבודה חכמה. Hardware Shield של אינטל, שעובד במקביל לפתרונות האבטחה של ThinkShield, זמין באופן בלעדי בפלטפורמת vPro, ומספק הגנה משולבת מבוססת חומרה לעבודה מאובטחת יותר.

האבטחה בדגמי X1 שופרה ונוספה לה תכונת זיהוי המאפשרת להיכנס למערכת ללא כל מגע, באמצעות איפיון זיהוי הפנים של Windows Hello עם אפשרות לנתק את המערכת כשהמשתמש מתרחק מהמחשב. תכונות חדשות אלו נוספו אל איפיון PrivacyGuard ePrivacy שעוזרת להגן מפני עיניים חטטניות, איפיון המזהיר כשמישהו מנסה להציץ מעבר לכתף. שילוב חיישן טביעות האצבע בכפתור ההפעלה עוזר להגברת היעילות עם שילוב של שני תפקודים בפעולה אחת.

אל משפחת ה-Think מתווספים היום גם התוספות החדשות למשפחת ה-ThinkBook – ThinkBook 14s Yoga  ואחיו ThinkBook 15p החדשים, שעוצבו ונבנו במיוחד עבור מקצוענים בעסקים קטנים ובינוניים, משלבים תכונות חדשניות, טכנולוגיות מעודכנות ועיצובים מתוחכמים כדי לשפר את חוויות השימוש ולהעצים את המשתמשים בעולם החדש של עבודה גמישה ולהבטיח שהם מצוידים בטכנולוגיה הנכונה שתאפשר להם להסתגל לכל מצב. 

 
תמונה - לנובו

עוד מציגה היום לנובו את תחנת העבודה P620 ThinkStation, תחנת העבודה הראשונה והיחידה בעולם שמגיעה עם מעבד Threadripper PRO של AMD עם 64 ליבות מחשוב, והראשונה שתומכת ב-PCIe 4.0  ברמה של עד 128 ערוצים, עם נפח אחסון עצום וקישוריות רשת מהירות של 10 ג'יגה-ביט לשנייה. 

לצידה מוצגים גם הנייד המקצועי ThinkPad P1 G3  אשר נחשב לנייד ה-WS הקל ביותר בעולם, נייד זה מיוצר מסיבי פחמן ומאפשר ביצועים חזקים במארז דק  שכולל את מעבדי / Core I7/i9  Intel Comet Lake H Xeon, עם GB64 זיכרון, עד SSD TB4 מהיר במיוחד וכרטיסי מסך מקצועיים מסדרת ה-Quadro. מיועד למהנדסים, עורכי וידיאו ואדריכלים. 

תחנת העבודה הקטנה והמסוגננת ThinkStation P340 Tiny , מוגדרת כתחנת העבודה המקצועית הקטנה בעולם. מאפשרת חיסכון מקום בשטח שולחן העבודה וניתנת למיקום אופקי או אנכי. תחנת העבודה הקטנה בנפח 1 ליטר ניתנת לתלייה על קיר, מאחורי צג, מתחת לשולחן ואפילו על מדף ספרים. 

לנובו מציגה את מסך ה-X1 gen 2 מסדרת ה- Xשהוא חוד החנית בגזרת המסכים העסקיים ומציע את שיא הקידמה הטכנולוגית בתחום: רמת דיוק צבע מרשימה, יכולות מולטימדיה, דוקינג מובנה ותקינה ששמה דגש על בריאות המשתמשים. ה- X1 gen 2 הוא מסךIPS anti reflective  K4 27 אינץ' עם פאנל BIT10, מצלמה ממונעת ברזולוציית P1080 ומערך מיקרופונים שמבטל רעשי רקע. הדגם כולל תחנת עגינה אינטגרלית המאפשרת חיבור TB3 בכבל יחיד לנייד.

 
תמונה - לנובו

בגזרת הקונסיומר מציגה היום לנובו את הנייד הרב מצבי Yoga 7i ו-Yoga Slim 7i,  המשלבים עיצוב, עוצמה וניידות, עם ביצועי Windows 10 מתקדמים, מעבדי אינטל מדור 11 ומגוון תכונות חכמות – כולל טעינה מהירה עם Rapid Charge Express, התחברות אלחוטית לרשת WiFi 6 מהירה במיוחד וקירור חכם שמאפשר חיי סוללה משופרים של עד 13-16 שעות עבודה, תלוי בדגם.

את הרשימה חותמים דגמי הדגל של משפחת היוגה – המחשב הנייד הדק במיוחד Yoga Slim 9i והנייד הרב מצבי Yoga 9i עם מסכי 14 ו-15 אינץ, המציגים לוק הורס ומתוכננים לניידות יוצאת דופן מבלי להקריב יעילות, ביצועים או זמן עבודה. שניהם מציעים תגובתיות סופר מהירה עם מעבדי דור המשלבים שבבים גרפיים המבוססים על ארכיטקטורת ה-Xe של אינטל, כשבצד העיצובי הם מגיעים עם כיסוי עור שחור המשולב לתוך מארז אלומיניום בדירוג נאס"א שמציע עמידות רבה.

אחרון ברשימה הוא ה-Tab P11 של לנובו, טאבלט עם תכונות חכמות, פאנל IPS תומך מגע בגודל 11 אינץ' ברזולוציית 2K, מצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל לשיחות וידאו באיכות גבוהה וטכנולוגיית Eye Care המפחיתה את רמת האור הכחול. יש לו חיי סוללה של 15 שעות,  'מרחב ילדים' עם אפליקציות, ספרים וסרטונים שנבחרו בקפידה, תמיכה בעט אלקטרוני, אפשרות למקלדת דקיקה וכיסוי מגנטי ומעמד שמאפשרים שימוש בטאבלט בדומה למחשב נתיק. 

בנוסף צפוי לנחות כאן בקרוב ה- Tab P11 Pro, טאבלט האנדרואיד הצרכני החזק ביותר של לנובו. הוא מצויד במסך OLED, ארבעה רמקולי JBL ששופרו באמצעות אלגוריתמים חכמים. יש לו גוף דק במיוחד העשוי מסגסוגת אלומיניום, עם גימור ייחודי ועובי פרופיל של 7.7 מ"מ בנקודה העבה ביותר. תכונות חכמות כמו כניסה ללא כל מגע (באמצעות מצלמה קדמית) וטשטוש רקע בשיחות וידאו לקבלת פרטיות רבה יותר הם חלק מהחידושים המשמעותיים שמציע ה-pro. 

כל הדגמים המוצגים זמינים בארץ.

 
תמונה - לנובו
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG