"LG היא שחקנית מרכזית בתחום הריטייל. יש לנו מגוון פתרונות למגזרים רבים כמו האופנה, המזון המהיר, אולמות התצוגה וכמובן תחום הקניונים שתפס תאוצה עוד לפני הקורונה בעקבות התחרות בין הOFFLINE  ל-ONLINE", אומר שלומי ברוך, סמנכ"ל מותג LG בקבוצת ח.י. ומנהל חטיבת ה Information displays, בראיון מיוחד על השותפות של היצרנית באתגרי הריטייל 

תמונה ראשית - LG

תמונה - AVM

"יש ל LG פתרונות ייחודיים לתחום הריטייל. ברשת BE של שופרסל החדשה למשל, קיים פתרון ייחודי של OLED דו צדדי המאפשר להציג תכנים בצורה מיוחדת שתופסת את העין של הלקוחות. פתרון שאופיין להיות חלק ממסע הלקוח על רצפת המכירה 

"LG משקיעה רבות בתחום הריטייל ומשיקה מגוון רחב של תכונות וטכנולוגיות על מנת לתת מענה מדויק לצרכים השונים בתחום. אנחנו נכנסים לעולם ה LED בכל הכוח, יש לנו את טכנולוגיית ה OLED הייחודית שמאפשרת מימושים שקופים או גמישים אשר תומכים בקונספטים שיווקיים רבים של מותגים מובילים בעולם. מיצגי טאץ', מסכי outdoor או Semi Outdoor הפונים החוצה ומאפשרים העברת תכנים ומסרי שילוט דיגיטלי, עשינו פרויקט מוצלח עם הפתרון הזה בסופרפארם. 

"כמובן שיש לנו את הלקוחות העולמיים כמו 'מקדונלדס' עם מאות סניפים, שעברה טרנספורמציית תוכן מול הסועדים – מפרינט לדיגיטל. מקדונלדס רוצה לתקשר עם הלקוחות שלה באמצעות 'תפריטים דיגיטאליים'. זו רשת שכל הזמן מתחדשת ו LG נותנת לה את המעטפת הטכנולוגית בהיבטי תצוגה בכל הסניפים. זה התחיל אגב בישראל והמשיך לפרויקטים גלובליים". 

תמונה - LG

למה LG?

"קודם כל, אני חושב שהייחוד של המוצרים שלנו טמון באיכותם. הפאנל של LG, טכנולוגיית הIPS בעלת זווית צפייה רחבה מאוד והצבעים האיכותיים, הם פרמטרים שנותנים לנו יתרון מול המתחרים. אפרופו מקדונלדס, המסכים שלנו הותקנו ברשת החל מ-2011 ועד היום חלקם, שטרם הוחלף בעקבות עדכון שוטף או שדרוג, עובד ללא תקלות. זה מוכיח שהמוצרים של LG בתחום המקצועי איכותיים ביותר ועמידים בכל תנאי. צריך להבין שהמסכים במקדונלדס ממוקמים במטבח ובדלפק מעל הקופות, בתנאי חום של מסעדה ואני חייב לציין שיש שביעות רצון מלאה של הלקוח.

"מכיוון שאין תאורה אחורית בטכנולוגיית ה OLED, מתאפשר 'משחק' עם הפאנלים למענה על קונספטים שיווקיים וקד"מ ייחודיים. כשאתה מסתכל על הפאנל השקוף למשל, אתה רואה את האובייקט שנמצא מאחור לצד וידאו, מלל, אנימציה, או כולם יחד. עולם הרכב אוהב את היישום הזה היות והוא משדרג משמעותית את הביקור באולמות התצוגה. אותו דבר יכול להתקיים בחנויות אופנה או תכשיטים יוקרתיים- כל אתגר שבו עליך להציג אובייקט לצד תוכן ומסרים פרסומיים, ה OLED פותר באמצעות היכולות הרבות שלו. 

"וכמובן שחשוב להזכיר את התמיכה של סל המוצרים המקצועי של LG במימושים אינטראקטיביים רבים וגם כאן יש תרומה רבה להעצמת חוויות הביקור בחנויות השונות".

מיצרנית לשותפה בעקבות משבר הקורונה

"במהלך המשבר הפכה LG לשותפה אמיתית של לקוחותיה במגזר הריטייל. נפגשנו עם לא מעט בעלי קניונים, רשתות וחנויות ויש הסכמה מלאה לגבי הצורך לייצר חוויית לקוח בעלת ערך מוסף. אני מאמין ש LG יכולה לסייע רבות למגזר זה בדרך להשגת המטרות באמצעות הטכנולוגיה שלנו שתפקידה יהיה להביא לקוחות ל'רצפת המכירות'. השינוי שמתחולל בעולם, וקיבל פוש רציני במהלך השנה האחרונה, מציב אתגרים לא פשוטים מכיוון שהאונליין בפריחה אדירה. הלקוחות צריכים לעבור חוויה מתקנת ובלתי נשכחת כדי שהם יחזרו וירצו לרכוש בחנות. 

"יש גם עניין של היברידיות – הרשתות הבינו שהן צריכות להיות גם באונליין וגם באופליין. זאת אומרת שהצרכן יוכל לבקר גם באופליין, יחווה את המוצרים והפתרונות שהן מציעות ואם יחליט לא לקנות, יוכל לעשות זאת אונליין בשלב מאוחר יותר. הן מכירות בחשיבות האופליין."

תמונה - LG

כל גיל והפיקסל שלו

"אם 'חותכים' בצורה גסה את הנתונים, אפשר לומר שקהל מבוגר יותר, עדיין רוצה להגיע לרצפת המכירה וגילאי 25-45 יותר בכיוון האונליין. האתגר שלנו הוא להיכנס לראש של הגילאים שנעדרים יותר מרצפת המכירהולחשוב מה יגרום לו להגיע לראות את המוצר לפני שהוא מקבל החלטה. הפיצוח יכול להכיל מסר זהה המשולב באונליין ובאופליין שיאפשר 'השלמה' עבור אותו לקוח שהתחיל באונליין. המשימה שלנו היא לייצר טיזר של "כדאי לך לבוא", לעיתים עם הטבה כלשהי. 

"בסוף בסוף יש קהל עצום שרוצה לראות ולחוש את המוצר ולא רק להזמין מק"ט עם מחיר טוב באינטרנט. חשוב לזכור שהביקור במרכזי הקניות הוא חוויה משפחתית ולכן חשיבות טכנולוגיית ואיכות התצוגה, אשר מסייעת במשיכת הקונה לחנות, בעלת משקל רב"

העתיד של LG וההבטחה לתחום הריטייל

"בשנה שנתיים הקרובות נהיה עדים להכרזות רבות ומשמעותיות של LG בתחום. החברה מתכננת להשיק פתרונות ומוצרים שימשיכו לתמוך בפיתוח קונספטים חדשים לעולם הריטייל, עולם שיצטרך להמציא את עצמו מחדש באופן קבוע. LG מתכננת להנגיש את מיטב הטכנולוגיות ולספק פתרונות מלאים- חומרה ותוכנה, לאתגרים הרבים שבדרך".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG