מספנות סמסונג מתכננת בניית מספנה דיגיטלית חכמה, תוך ייעול העבודה באמצעות מערכות אוטומטיות. המספנה החדשה תייצר כלי שיט מתוחכמים יותר, ירוקים יותר, בעלות נמוכה יותר.

קרדיט - יח"צ

דאסו סיסטמס ומספנות סמסונג, מובילה עולמית בסקטור בניית אניות בטכנולוגיה מתקדמת, חתמו מזכר הבנות להקמת מספנה חכמה שתשתמש בטכנולוגיות הטרנספורמציה הדיגיטלית, כאשר החזון הוא מספנה בדיגיטציה מלאה עם יתרון תחרותי בולט.

המספנה החכמה תאפשר אופטימיזציה של תזמון וניהול האופרציה בשטח וייעול זרם המידע הדרוש לבניה, בכך תאפשר הפקה והרכבה בקצב מהיר יותר. מספנות סמסונג תיתן מענה טוב יותר לדרישה הגוברת לגז טבעי נוזלי, באמצעות הגברת יכולת ההפקה וקיצור זמני האספקה. 

באמצעות הנדסת מערכות מבוססת מודלים, מספנות סמסונג תוכל לתכנן כלי שיט מתוחכמים יותר, ירוקים יותר ואוטומטיים יותר בעלי יותר מערכות ויותר מדחפים וברמת בטיחות ושליטה גבוהות יותר. הנדסת מערכות מבוססת מודלים (MBSE) נחשבת לשיטה סטנדרטית בתחום פיתוח מוצרים בתעשיות התחבורה והתעופה, ובפרויקט זה תאפשר למספנות סמסונג להיות תחרותית יותר בתהליך פיתוח כלי שיט תודות ליכולת למעקב רצוף משלב הרעיון ועד לייצור.

"מערכות אוטומטיות מייעלות משמעותית את העבודה בכל תחומי התעשיה. מספנה חכמה תוכל לבנות בעלות מופחתת ולייצר כלי שיט איכותיים יותר" אמר יונג נאם לי, DT Director במספנות סמסונג. "אנחנו מתכוונים לשים דגש על חדשנות בבניית כלי השיט שלנו".

במסגרת שיתוף הפעולה עם צוות המספנה הדיגיטלית במספנות סמסונג, תרכיב דאסו סיסטמס צוות מייעץ לטרנספורמציה דיגיטלית. צוות זה יגדיר ויאשש תהליכים וכלים חדשים הדרושים להקמת מספנה חכמה. פרויקט זה יממש את הטכנולוגיות העיקריות של דאסו סיסטמס, יחד עם מומחים בסניף המקומי של החברה ובמטה הגלובלי.

 

פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס תשמש לבניית המספנה ותתמוך ובשורה של שירותים דיגיטליים תוך אינטגרציה של מקורות מידע שונים בזמן אמת. הפלטפורמה תחבר בין התאום הוירטואלי של הספינות לתאום הוירטואלי של המספנה, תבצע אוטומציה וסטנדרטיזציה של תהליכים עסקיים תוך שימוש באינטיליגנציה מלאכותית, אופטימיזציה של התכנון והאופרציה בתוך המספנה ולאורך שרשרת האספקה. כל זה יאפשר חדשנות והמצאה גם בשיטות הייצור וגם בתהליך הייצור עצמו.

"תעשיית הספנות בקוריאה צריכה להאיץ את תהליך הטרנספורמציה עם טכנולוגיות חדשות שיסייעו לה לשמור את ההובלה בקצב ובאיכות הייצור של כלי שיט מורכבים. אנחנו גאים לתמוך במספנות סמסונג במסע הזה" אמר פרנסואה-קסבייר דומז, סמנכ"ל תעשיית ים וחוף, דאסו סיסטמס. "שיתוף הפעולה עם מספנות סמסונג מעניק לנו הזדמנות להציג ולהטמיע את הפתרון שלנו לתעשייה הימית, וכן להציב פרדיגמה חדשה בתעשיית בניית כלי השיט בקוריאה". 


תמונה ראשית – freepic premium

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG