לאחרונה הכריזה מיקרוסופט על גרסת פרימיום משופרת, מבוססת AI של Microsoft Teams וכעת מסתבר שתהיה לכך השפעה גם על מי שלא מעוניין לעבור לגרסה המשודרגת.

הפתרון החדש Microsoft Teams Premium מעביר את השירות של מיקרוסופט למודל חלקי בתשלום בדומה לתוכנת זום. הגרסה החדשה כוללת מערכת AI המבוססת על אלגוריתם GPT (אותו אלגוריתם שמפעיל את ChatGPT ואת החיפוש החכם במנוע החיפוש בינג). 

המערכת מסוגלת לנתח את כל מה שנאמר או נכתב בפגישה ולהוציא תובנות עסקיות או משימות לביצוע על פי חלוקות שונות. כמו כן ניתן להגביל את הקלטת הפגישות, להצפין אותן ולהוסיף להן חותמת מים כדי לעקוב אחרי העברה שלהם לגורמים שאולי לא תרצו שיראו אותן. עוד תכונה מעניינת היא יצירת "חדר חזרות" לאורחים לפני הרצאות או וובינרים כדי לצמצם תקלות מביכות בתחילת הפגישה. 

לבסוף, בעקבות החיבור עם מערכת הפצת התוכן של מיקרוסופט (CDN), ניתן יהיה להעביר את הפגישות במהירות גדולה יותר לאזורים שונים על גבי הגלובוס.

 

בנוסף לגרסת הפרימיום שתעלה כ-10$ למשתמש (בחודש הקרוב 7$ בלבד) תהיה גם גרסת ביניים במחיר של 4$ למשתמש בשם Microsoft Teams Essentials. גרסה זו מרחיבה את זמן הפגישות מ-60 דקות ל-30 שעות (למרות שלא ברור מי יכול לעמוד בזה…) ואת כמות המשתמשים מ-100 ל-300. גם האחסון בענן לצורך הקלטת פגישות יגדל מ-5GB ל-10GB. 

ניתן לראות השוואה מלאה בין שתי הגרסאות כאן (ללא גרסת הפרימיום). יש לשים לב שגרסה זו כלולה בכל החבילות העסקיות של Microsoft 365.

מה כל זה אומר לגבי הגרסה החינמית של המערכת?

במסגרת המעבר לגרסת פרימיום, ניתן יהיה עדיין להשתמש בגרסה ללא תשלום אך זו תמותג מחדש כ-Microsoft Teams Free בעוד הגרסה הישנה תוגדר כגרסת Legacy. כתוצאה מכך כל המידע שנצבר בגרסה החינמית לא יכול לעבור לגרסה החדשה.

באופן מעצבן למדי, הוא כן יוכל לעבור לגרסת ה-Essentials וגם לגרסת הפרימיום כל עוד תגבו אותו, אך יהיה עליכם לעשות זאת עד ה-12 לאפריל. למרבה הצער כל זה אומר שכרגע אין דרך ישירה להמשיך ולהשתמש במידע הזה מבלי לשלם.

אבל זה לא סוף הסיפור

אם מזמן חשבתם לעבור לזום או שאתם עובדים עם שתי התוכנות במקביל, תוכלו כבר עכשיו לייבא את המידע מ-Teams לזום… אם כי עליכם לקחת בחשבון שעדיין תהיו מוגבלים לתוכנית שלכם בזום (הגרסה החינמית מוגבלת ל-40 דקות).

התהליך מעט מורכב ודורש ייצוא של המידע לקובץ CSV. תוכלו למצוא מדריך מפורט בעמוד של שרות Mio (שהוא שירות מיגרציה אוטומטי יקר למדי) תחת "Exporting Microsoft Teams Data".

לחילופין, הן לזום והן ל-Microsoft Teams יש אפשרות לאינטגרציה אחת עם השנייה באמצעות הורדת תוסף מתאים, למרות שכרגע לא ברור כיצד הדבר יעבוד בגרסאות בתשלום.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG