מטריקס  DevOps מבית מטריקס, פיתחה אפליקציה שמאפשרת לייצר אינטגרציה בין יוטיוב למאנדיי.קום. האפליקציה, BuzzCount, הושקה לאחרונה לאחר מספר חודשי תכנון ובניה ונמכרת על גבי פלטפורמת monday marketplace . היא מסונכרנת בשלב הזה עם יוטיוב ובקרוב גם עם טיק טוק, פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

האפליקציה הייעודית שפיתחה מטריקס DevOps, מאפשרת לארגונים שעושים שימוש בפתרון של מאנדיי לאסוף ולרכז את כל המידע מהרשתות החברתיות באופן מאוחד לתוך המערכת הארגונית של מאנדיי. כך למשל יכולים ארגונים למדוד את הפעילות השיווקית והפרסומית שלהם בכל רגע נתון, לטייב אותה ולנהל אותה נכון מבחינה תקציבית. האפליקציה מאפשרת בין היתר לבצע ניתוח השוואתי של נתונים טקסטואליים וויזואליים ולסכום למשל לייקים או תגובות. כל זאת מתבצע באופן אוטומטי בהתאם להגדרות שנקבעות מראש על ידי המשתמש, כשהכל מוצג על גבי הדשבורד הצבעוני המוכר של מאנדיי, מבלי לעסוק באיסוף של הנתונים באופן ידני ופרטני.

מטריקס DevOps פיתחה את האפליקציה הזו מתוך צורך שזיהתה בקרב ארגונים וחברות מולם היא עובדת בשגרת העבודה היומיומית. בחברה מעידים כי הלקוחות דיווחו על תהליכי איסוף מידע מייגעים בכל הנוגע לנתונים שמצטברים ברשתות החברתיות, כשהם גם לרוב אינם מדויקים מכיוון שהם נעשים באופן ידני. בשל כך, ומאחר ופלטפורמת מאנדיי הפכה לכלי נפוץ בקרב ארגונים רבים, בחרו במטריקס לפתח אפליקציה שתיתן מענה חוצה סקטורים, לכלל הארגונים, אשר יעזור בניתוח ועיבוד הנתונים מהרשתות החברתיות באופן מרוכז.

מטריקס DevOps, שלאחרונה זכתה בתואר השותף הטוב ביותר של מאנדי לשירותים מקצועיים (Professional Services), ממשיכה בתנופת הפיתוח ובקרוב תשחרר אפליקציות נוספות. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG