אחד האתגרים המעניינים בהקשר לאוזניות הוא בחירת הזוג שהכי מתאים לנו, וכמו לפני כל רכישה כדאי לשאול- למה הן ישמשו אותנו? בירור צרכים ראשוני שעושה רושם שפולי כבר עשתה חלק לא מבוטל ממנו עבורנו

סוג אוזניות שהפך פופולרי מאוד הוא ה-Ear buds, יש כיום עשרות יצרנים בתחום כאשר כולם מבטיחים איכות שמע מעולה וחווית שיחה מעולה בטלפון ובוועידות. בעוד החלק הראשון משתפר לאין שיעור, חווית השיחות עבור הצד המרוחק עם אוזניות מסוג זה נותרת מאתגרת ולכן כאשר חברה כמו Poly מכריזה על אוזניות מסוג True Wireless היברידיות, זו הצהרה מעודדת מאוד עבור אלו המייעדים להן שימוש משרדי.

Poly מוכרת כחברה חדשנית, תחתיה יצאו במהלך השנים אינסוף פתרונות מעולים לתחום האודיו: שיחות ועידה, טלפון, מוקדי שירות ועוד. אחד הדגשים שלה היה מאז ומעולם בהירות הקול המועבר לצד המרוחק והחברה מחזיקה במספר פטנטים בתחום כדוגמת Acoustics Fence. 

הדגם החדש נקרא Voyager Free 60 והוא מגיע בשתי מהדורות, ה-60 ו-60 פלוס ואלו חלק מהמאפיינים:

  • שלושה מיקרופונים בכל אוזניה לשיפור איכות קול הדובר
  • צימוד לעד 8 התקנים (טלפון, מחשב ועוד)
  • עבודה עם שני התקנים בו זמנית
  • 5.5 שעות דיבור 
  • מארז המספק עוד 11 שעות דיבור
  • שליטה באמצעות מגע על גבי האוזניות
  • מתאם Type C לחיבור אנלוגי המתחבר לשקע הטעינה במארז
  • הסמכות יצרנים: Teams, Zoom, Meet, Voice וכמובן גם iPhone
 
Voyager Free 60 - Poly

ייחוד משמעותי שהוסיפה Poly הוא מסך מגע על גבי מהדורת ה-Voyager Free 60+ המאפשר הגדרות אוזניות, שליטה על עוצמת שמע, צימוד מהיר ועוד. האוזניות הודגמו לקהל הרחב התערוכת CES 2023 שנערכה בינואר בלאס וגאס והן תהיינה זמינות לקראת הרבעון השני השנה.

דן אנגל. תמונה - יצחק פוגל
נתן גולדשטיין. תמונה - יצחק פוגל

נתן גולדשטיין, Senior sales and solution engineer Lead, UX innovation consultant: "כמו במקרים קודמים, פולי ממשיכה להשקיע בהקשבה לתעשייה עם רזולוציות לצרכי הלקוחות המדויקים ביותר תוך שהיא משלבת חשיבה מחוץ לקופסא, ובמקרה הזה הרבה נכנס לתוך "הקופסא". 

"אין ספור פעמים אנחנו שומעים ומרגישים את התסכול של המשתמשים שלא יכולים להשתמש באוזניות true wireless עם מערכות המולטימדיה השונות כמו למשל של המטוסים במהלך הטיסה. poly הקשיבה, פיצחה ופיתחה פתרון שהפתיע את השוק הן באיכויות והן בעיצוב המגניב. אז מהיום אין צורך לרכוש סט נוסף של אוזניות לטיסה. הסט החדש כולל עוד המון תכונות שלמעשה הוגדרו ועוצבו על ידי הלקוחות עצמם. Poly הפכה את החלומות למציאות". 

האם Poly קורצת למשתמש המשלב ציוד ביתי עם יכולות מקצועיות? דן אנגל, Regional Sales Director at Poly HP, מסכם: "Poly בהחלט קורצת ל Pro-sumer באמצעות מוצרים אשר מספקים מענה אישי וארגוני באיכויות הטובו ביותר". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG