משתתפי קורס מנהלי מערכות מידע (מנמ"רים) של מכללת ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, השתתפו לאחרונה בסיור מודרך במשרדי אל על, במטרה לחשוף ולהכין את בוגרי הקורס לתרחישים אפשריים בשטח בתחום ניהול מערכות המידע ולהכיר להם אתגרים שעלולים לצוץ במהלך עבודתם וכן פתרונות ושיטות עבודה מקובלים בתחום. 

סיור קורס מנמ"רים של מכללת ג'ון ברייס במשרדי אל על. קרדיט צילום: עאיידה טחא

הסיור כלל ביקור במחלקת התחזוקה בה מטופלים סוגי המטוסים השונים של אל על וכן הרצאה מפי חן עמרם, ראש אגף תשתיות מחשוב ואבטחת מידע ותקשורת באל על, שהינו בעצמו בוגר הקורס, על אתגרי ואמצעי הגנת הסייבר על נכסיה של אל על. משתתפי הקורס הינם מנמ"רים מהחברות והארגונים המובילים בישראל, המגיעים מסקטורים מגוונים ביניהם, צבא ובטחון, בתי חולים, אקדמיה עיריות מרחבי הארץ ועוד.

פעילות זו הינה חלק מתוכנית הלימודים של הקורס, כאשר בכל מחזור לימודים נכללות הרצאות של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה החולקים מניסיונם, החל ממנהלי מערכות מידע ותיקים ועד מנכ"לים של חברות מובילות. במסגרת הקורס מתקיימים גם ביקורים בארגונים שונים, כך נשמר הקשר עם ה"שטח" ומוענקת למשתתפי הקורס אפשרות לבדוק כיצד התכנים הנלמדים בקורס מיושמים במציאות ובסיטואציות וסביבות שונות. 

מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס הדרכה, אמר: "אנחנו עושים מאמצים רבים על מנת לספק את ההכשרה האיכותית והרלוונטית ביותר לכל הסטודנטים שלנו ואנחנו מאמינים שהיכרות מעמיקה עם סביבות עבודה אמיתיות בשטח, היא דבר חיוני מאוד להצלחתם. הביקור באל על סיפק למשתתפים זווית נוספת ומקיפה יותר על תפקיד המנמ"ר ואפשר להם לבחון מקרוב כיצד ניתן להגיב לתרחישי אמת שונים"

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG