האפליקציה מאפשרת לשתף בקלות שאלות "סמול טוק" ברגעים מתים ובכך לשבור את הקרח בקלות במקום לסבול משתיקות מביכות.

מי לא שונא שתיקות מביכות? ויותר ספציפית, מי לא שונא שתיקות מביכות בפגישות עבודה? אם אתם מזדהים עם התחושה הזו, יכול מאוד להיות שהתוסף "דונאטס" לזום יוכל לעזור לכם. 

התוסף מאפשר לכם לשאול בקלות שאלות שיעזרו לכם להכיר טוב יותר את השותפים והקולגות שלכם כמו למשל "מה אתה אוהב לאכול". ניתן גם  לשאול שאלות בינאריות כמו "האם אתה מעדיף את זה או את זה?" וכך לתת לצד השני דרך קלה יותר לענות. 

על פי דן מאניאן, מייסד שותף ב-Donut (כן, כך גם קוראים לחברה), כבר יותר מ-20,000 עובדים עשו שימוש באפליקציה דרך Slack (פלטפורמה ייעודית לניהול משימות והעברת מסרים מיידים בארגונים).

 למעשה, ניתן לבצע כבר זמן מה אינטגרציה כפול עם זום וסלאק, כך שבכל רגע נתון אפשר לקפוץ לשיחת זום בלייב עם מי שאתם עובדים מול ב-Slack. החידוש באפליקציה הנוכחית היא שמדובר ב"אפליקציית נייטיב" שניתן להוסיף לזום באופן עצמאי.

אז איך "דונאט" עובדת בתוך זום?

בכל רגע נתון בו אתם מרגישים שאתם רוצים לשבור את הקרח, תוכלו ללחוץ על האייקון של Donut ועל המסך יופיעו שאלות שונות אותן אתם יכולים לשאול. תוכלו לבחור אם גם הצד השני ייראה אותן או  רק אתם.  תוכלו גם לבחור נושאים שונים למיקוד של השאלות. לדוגמה. תחביבים כמו מוזיקה וספורט, או שאלות שנוגעות דווקא לאופן העבודה בקבוצה או בצוות.

הדרך הכי פשוטה להתקין את האפליקציה היא דרך הקישור הישיר בדף ההסבר (שאנחנו ממליצים לעבור עליו במשך דקה או שתיים). 

לאחר מכן תתחברו לזום דרך הדפדפן (אפשר גם בעזרת פייסבוק או גוגל) ותאשרו את ההרשאות שדונאט צריכה מזום כדי לפעול מול החשבון שלכם. אם אתם משתמשים בפלטפורמת Slack, תוכלו להתחבר גם אליה בהזדמנות זו. 

שימו לב שרק אתם צריכים להתקין את Donut. שאר המשתמשים יראו את השאלות בכל מקרה.

 
 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG