פאטון (Patton), יצרנית אמריקאית המתמקדת בפתרונות רשת מבוססי סיבים וכבלי נחושת עבור שוק ה-proAV, הכריזה על CopperLink CL1151E – המאריך הראשון בעולם עבור קישורים מבוססי דנטה (Dante).

התוספת החדשה למשפחת מוצרי ה-CopperLink של פאטון מעבירה, לפי החברה, PoE ברשתות אודיו דיגיטליות באמצעות התקני דנטה. כדי לעשות זאת ניתן להשתמש בכבילת חוטי נחושת שזורים קיימת למרחק של עד קילומטר וזאת לעומת רוב הפתרונות בשוק שמסוגלים, כך טוענת החברה, לספק הארכה למרחק של עד 100 מטרים בלבד. לפי פאטון CL1151E יעזור להקטין במידה ניכרת, ואפילו דרמטית, את עלויות פרויקטים בזכות היכולת להשתמש בכבילה קיימת – ולא רק בגלל עלות התשתית, אלא גם בגלל חיסכון ניכר בזמן שיש בו צורך כיום לעיתים קרובות כדי לסלול כבילה חדשה.

"הפכנו את החיים להרבה יותר קלים עבור עולם ה-proAV. אנחנו מציעים קישוריות AVoIP מיידית – ובלי מגבלות המרחק של רשת האתרנט או דרישה לשקעי חשמל רבים", אמר ג'וני גרנט השלישי, מנהל מותג CopperLink בפאטון, והוסיף כי כיום קיימים בעולם כ-1,600 התקנים המשתמשים בדנטה בעולם ה-proAV, ושכעת ניתן יהיה בעצם לחבר אותם לזה באופן הדדי בקלות רבה יותר, גם בגלל שלא צריך יותר לדאוג יותר לאורך הפריסה של הכבלים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG