להתחבר באמצעות רשת מקומית, רחבה או האינטרנט – DKX4-101 (תמונה: Raritan)

 

ראריטן (Raritan) חשפה מתג KVM over IP חדש שלפי החברה נועד לתמוך בצרכים המתקדמים של חדרי בקרה, מעבדות, מרכזי נתונים, וכל מקום אחר בו לפי החברה יש צורך בגישה אמינה ומאובטחת מרחוק, בין אם באמצעות רשת מקומית, רשת רחבה או באמצעות האינטרנט.

המתג החדש, Dominion KX IV-101, מציע לפי החברה עוצמה וגמישות מעבר למה שניתן למצוא כיום בשוק ה-KVM over IP. הוא מספק גישה מהירה ולא מוגבלת לשרתים ותחנות עבודה עם העברת מדיה ווירטואלית מהירה פי שלוש מהממוצע עבור התקנת תוכנה מרחוק ומטלות אחרות. ברארטין טוענים שזו מערכת עליה הם ממליצים עבור לקוחות המשתמשים בהזרמות מידע עם תצוגות ווידאו באבחנה של 4K, בקצבים מהירים של עד 60 פריימים-לשנייה, וכן עם דרישה לכמה תפעולי KVM במקביל. המתג תומך בעד שלושה צגים מחוברים והוא מספק לפי החברה פי שלוש עוצמת עיבוד לעוצמת הדורות הקודמים.

"עם הדור הרביעי של Dominion KX יצרנו ארכיטקטורת KVM over IP חדשה התומכת ברוב סביבות העבודה והיישומים התובעניים והמאתגרים ביותר. KV IV-101 עומד בדרישות הביצועים הגבוהות של חדרי שידור, בקרה ויישומים דינמיים אחרים, והוא מספק גישה מרחוק מבוססת IP הנדרשת עבור משרדים ומתקנים מרוחקים, וכדומה. המהנדסים שלנו יצרו את פלטפורמת ה-KVM המתקדמת ביותר אי פעם, תוך שהם ממנפים את 30 שנות הניסיון שלנו בפיתוח KVM", אמר ריצ'ארד דומינאך, מנהל המוצר בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG