חברת MMD, המפיצה המורשית של מותג מסכי המחשב של פיליפס, חושפת בתערוכת ISE 2017 שורה של מסכי מחשב לסביבות עבודה מקצועיות. לדברי החברה הדגמים החדשים ממחישים את מחויבותה לחדשנות טכנולוגית, רזולוציה גבוהה מסוגה, צבעים מרהיבים שתורמים כולם ביחד לפריון גדול יותר ונוחות בעבודה.

דגמי פיליפס הבולטים בתערוכה:

המסך הדק ביותר מבית פיליפס

עיצוב מינימליסטי – מסך בגודל 24 אינץ' מעוצב בסגנון Moda. דגם חדש זה – 245C7QJSB – הוא המסך הדק ביותר מבית פיליפס  ובנוסף הוא חסר גבולות בשלושה מצדדיו. עיצוב זה מציע תצוגה רציפה שמצמצמת הפרעות ומאפשרת למשתמש ריכוז מכסימלי במשימות. טכנולוגיית הצבע Ultra-Wide מציגה מנעד עשיר של צבעים שמניבים תמונות מרהיבות. מספר טכנולוגיות נוספות מסייעות לעבודה נעימה יותר במהלך שעות מרובות וביניהן: Flicker Free (שליטה על הבהירות לתצוגה יציבה) SmartContrast ו-SmartImage (התאמה אוטומטית של הגדרות המסך בהתאם לתוכן המוצג) ועוד.

245C7QJSB מסך בגודל 24 אינץ' מעוצב בסגנון Moda פיליפס

 

מסך מקצועי באיכות על

תצוגה מדויקת ברמה מקצועית באמצעות Ultra-Wide Color וUltraClear – מסך בגודל 31.5 אינץ' – דגם 328P6VJEB – מציע תצוגת צבע רחבה ומדויקת ברמת UHD (Ultra-High Definition) ברזולוציה של UltraClear 4K. התצוגה האיכותית מבוססת על טכנולוגיות נוספות וביניהן טכנולוגיית הצבע Ultra-Wide Color המציגה סולם צבעים רחב וכן טכנולוגיה ליישור אנכי של קווי האור שמשפרת את ניגודיות הצבעים. כן מוצעת יכולת לתצוגה של 4 חלונות במסך אחד מ-4 מקורות שונים (Multiview) וטכנולוגיית התקשורת SmartConnect המאפשרת תעבורה מהירה של קבצי אודיו/ווידיאו 4K ללא צורך בדחיסה.

 מסך פיליפס בגודל 31.5 אינץ' – דגם 328P6VJEB

 

מסך 4K הקעור הגדול בעולם

המבקרים בתערוכה יוכלו לצפות בדגם BDM4037UW – המסך הקעור הגדול בעולם, בגדול 40 אינץ'. המסך 'עוטף' את שדה הראייה של המשתמש ומספק לו מרחב אישי יותר המטמיע אותו בתצוגה, מאפשר לו להתמקד ולהימנע מהפרעות סביבתיות במשרד. המסך מציע רזולוציה ברמה של CrystalClear 4K UHD – 3840 x 2160 פיקסלים.

 מסך 4K של פיליפס קעור הגדול בעולם בגודל 40 אינטש BDM4037UW

מסך עם מצלמת אינטרנט נשלפת

מסך חדש זה בגדול 27 אינץ' – דגם272B7QPTKEB   – יקשה מאוד על האקרים שמנסים לחדור לארגון דרך מצלמות אינטרנט. הוא מצויד במצלמה שנשלפת רק בעת שיחות ווידיאו ומוסתרת בגוף המסך כל זמן שלא נעשה בה שימוש. כן מצויד המסך בטכנולוגיית PowerSensor לחסכון בחשמל (עד 80%) באמצעות חיישן המזהה אוטומטית כשהמשתמש לא נמצא בקרבתו ומכה את אור המסך עד לשובו של המשתמש לשולחן.

 מסך פיליפס עם מצלמת אינטרנט נשלפת – מסך בגודל 27 אינץ' 272B7QPTKEB

 

מסך עם יכולות עגינה וקישוריות באמצעות כבל אחד

דגם חדש נוסף בגודל 25 אינץ' – 258B6QUEB – מציע מסך עם יכולות מתקדמות של תחנת עגינה שמתבססות על כניסת USB Type C. באמצעות כבל אחד בלבד יוכלו המשתמשים לנצל את המסך כתחנת עגינה לכל מחשב נייד התומך בתקן חדש זה. ניתן להזרים קבצי ווידיאו ואודיו באותה העת לטעון את המחשב. ניתן לחבר את כל הציוד ההיקפי למסך ולאפשר בכך למחשב לעשות בהם שימוש.

מסך של פיליפס בגודל 25 אינץ' 258B6QUEB עם יכולות מתקדמות של תחנת עגינה שמתבססות על כניסת USB Type C.

תערוכת ISE (Integrated Systems Europe) היא האירוע הגדול בעולם בתחום מערכות האודיו-ווידיאו (AV).  חברת MMD מציגה בביתן פיליפס מס' 10-K136

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG