CVI עבור Teams: מעכשיו כשירות גלובלי כשירות בענן (תמונה: Pexip)

 

פקסיפ (Pexip) הכריזה כי היא תתחיל לספק את הפתרון Cloud Video Interop עבור Teams של מיקרוסופט (Microsoft) כשירות גלובלי הזמין לפי דרישה, המבוסס על שימוש בענן.

השירות, שכבר מוצע כיום כיישום ייעודי, מאפשר למערכות ועידות וידאו צד שלישי להתחבר לפגישות שנערכות באמצעות פלטפורמת Teams עם איכויות קול ותמונה גבוהות ועם יכולת לשתף קבצים עם המשתתפים האחרים. כעת, בעקבות המעבר לשירות גלובלי המוצע באמצעות הענן, הפריסה, ההתאמה לגודל והניהול יהיו קלים יותר לביצוע, כמו גם ההמרה ל-Teams מפלטפורמת Skype for Business, וזאת תוך שמירה על ההשקעה בציוד שכבר קיים בארגון.

בפקסיפ מספרים כי השירות יוצע כחלק ממערך השירותים המלא של החברה והוא ישתמש במרכזי הנתונים הגלובליים שלה, ברשת וידאו ייעודית וב-Azure – פלטפורמת הרשת של מיקרוסופט. השירות יאפשר בנוסף בקרת שיחות מלאה באמצעות הענן עבור מערכות SIP ו-H.233.

לפי החברה מדובר בשורה התחתונה בכלי חיוני עבור ארגונים שרוצים לשלב את פתרונות ועידות הווידאו הנוכחיים שלהם, שמגיעים מיצרנים שונים כמו סיסקו (Cisco) ופוליקום (Polycom), עם Teams של מיקרוסופט.

"אנחנו רואים צמיחה גדולה בדרישה ליכולת להפעיל בצורה חלקה שירותי וידאו יחד עם היכולות שאנו מציעים עבור Teams. ארגונים רוצים לפשט את סביבות השיתוף שלהם, וכתוצאה מהשימוש ההלך וגדל ב-Teams, אנחנו רואים עלייה דומה בדרישה לאפשר לפתרונות פגישות וידאו אחרים להצטרף לפגישות Teams. עם השירות החדש של פקסיפ אנחנו מספקים את היכולות הללו לקהל רחב יותר, ואנחנו עומדים בדרישות של יותר ארגונים מאי פעם", אמר אוד סוור אוסטליי, מנכ"ל פקסיפ.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG