סמסונג (Samsung) חוגגת עשור של הובלה בשוק השילוט הדיגיטלי. לפי החברה היא ממשיכה לשמור על המקום הראשון הגלובלי בשוק במדידה לפי כמות היחידות הנמכרת, וזאת בהתאם לנתונים של חברת מחקרי השוק IHS Markit. לפי הדו"ח, נתח השוק של סמסונג במכירות של שילוט דיגיטלי עמד על 25.8% ב-2018.

"הפתרונות החדשניים של סמסונג דוחפים את המעטפת של מה שאפשר להשיג כל הזמן. הדירוג של IHS הוא אישור לשנים בהן אנו מספקים לשותפים שלנו את הכלים שהם צריכים כדי ליצור חוויות צפייה מציאותיות ומושכות יותר. אנחנו נמשיך להניע את התעשייה קדימה תוך אימוץ הצרכים המשתנים של הלקוחות, ואנחנו נראה את מה שאפשרי עבור העתיד השוק", אמר סיאוג-גי קים, סגן נשיא ביצועי בקבוצת עסקי התצוגות הוויזואליות של סמסונג.

בחברה מציינים בעיקר את התוספות שהיא מציעה בפורטפוליו SMART Singage שלה, שמציע פתרונות למגוון קטגוריות שמקיפות ורטיקאלים רבים כולל קמעונאות, מסעדנות, נמלי תעופה, פרסום חוצות, מלונאות ועוד. כל הפתרונות, אומרים בסמסונג, ניתנים להתאמה לצרכים תוך שהם מספקים תמיד חלופה עוצמתית לעומת כל פתרון שילוט סטנדרטי מתחרה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG