מרבית התנועות אותן אנו מכירים ומשתמשים במסכי המגע השונים הן תוצר של חוויתנו הראשונית עם מוצרי הטאצ' של אפל (Apple), חברה אמריקאית אשר עוסקת בפיתוח מערכות אינטראקטיביות החליטה לעשות שינוי, או אם תרצו "הרחבה" של נושא זה ולקחה את המגמה לכיוון חדש.

פתרון TouchToolsהחברה המכונה Qeexo, אשר מתמחה בייצור פתרונות מבוססי תוכנה על גבי חומרה קיימת, פיתחה פתרון המרחיב את גבולות היכולת במסכי המגע השונים. על ידי הורדה והתקנה של מוצר התוכנה שפיתחה המכונה TouchTools על מסכי המגע, הטלפונים, הטאבלטים ועוד, תוכלו לבצע מגוון פעולות באופן אינטואיטיבי. הרעיון מבוסס על למידת המחוות היומיומיות שלנו והטמעתן לכדי ביצוע, כך למשל: פעולה המדמה החזקת זכוכית מגדלת תייצר פעולת זום, פעולה המדמה גזירה באמצעות האצבעות תעלה יכולת גזירת תמונה מהמסך, פעולה המדמה תנועת מחק תביא למחיקה, פעולה המדמה תנועה של עכבר…. ועוד.

qeexo touchtools פתרון

הפתרון של Qeexo כבר הוטמע בחלק מדגמי הטלפונים הניידים של חברת Huawei (דגמי P9, P8, MateS ועוד). בנוסף, מרחביה Qeexo את שיתוף הפעולה שלה עם יצרניות חומרה לצורך הטמעת הפתרון במספר רחב של מוצרים שכן אפשרויות היישום הן רבות. חשבו לרגע על הטמעת המוצר במסך מגע של רכב, כאשר על ידי סיבוב "כפתור" יוכל הנהג להגביר או להחליש את עוצמת שמע ובאמצעות החלקה ימינה או שמאלה יוכל לענות לשיחת טלפון, לאותת, לצפור ועוד.

צפו ביישום של הפתרון על גבי מסך מגע

ראו יישום נוסף של התוכנה על גבי מסך 55 אינטש

 

ראו יישום של הפתרון על גבי טלפון נייד מתוצרת Huawei

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG