מקרן Superior – אחד מארבעה מקרני LampFree חדשים (תמונה: Casio)

 

קאסיו (Casio), ניצלה את תערוכת DSE 2019 כדי להציג ארבעה מקרני DLP חדשים בסדרה שהיא מכנה Superior שלפי החברה אידיאלים לשימוש בשוק השילוט הדיגיטלי.

הסדרה החדשה מכילה ארבעה מקרנים והיא מרחיבה את פורטפוליו מוצרי ה-LampFree שלה, מקרנים המשתמשים בשילוב היברידי של לייזר, אלמנט פלואורסצנט ותאורת LED, ללא שימוש בכספית, כדי ליצור מקור אור שיכול להחזיק עד 20,000 שעות עבודה, ללא צורך בהחלפת מנורה, תוך שמירה על בהירות גבוהה לאורך כל מחזור החיים. ארבעת המקרנים משתמשים בטכנולוגיה המעודכנת ביותר של שיטה ההקרנה הזו המכונה R-Hybrid Light Source.

ארבעת המקרנים מציעים בהירות ברמה של עד 4,000 לומנס, והם יכולים לספק הקרנת תמונות בגודל של עד 300 אינץ', כששניים מהם תומכים בתצוגת WXGA ואילו שניים תומכים WUXGA, ובכל מקרה מציעים ניגודיות ברמה של 20,000:1 כמו גם זום ידני בגודל של 1.7X ותיקון אוטומטי של עד 30%+ לעומת תיקון ידני שיכול לספק גם תיקון של עד 30%-.

"אנחנו מבינים כאן בקאסיו את החשיבות של פתרונות תצוגה שמספקים תמונות חדשות ובהירות גבוהה. המקרנים החדשים שלנו מספקים את זה ויותר. בנוסף, הם עושים זאת במחיר שאינו בר השוואה בתעשייה, עבור כל מה שהם מספקים", אמר ג'ו גיליו, מנהל תכנון אסטרטגי ושיווק בכיר בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG