וול סמארט (Wall-Smart) היא חברה ישראלית שעושה את התפקיד שלה כנראה כ"כ טוב עד שהיא 'נעלמת' מעיניי הקהל. החברה מייצרת מתאמי התקנה שתפקידם להיטמע בתוך הקירות ולהפוך את החללים ליפים ואסתטיים יותר

תמונות בכתבה - wall-smart

wal-smart

הנה דוגמא לעבודה המקצועית של החברה על מסך ה- TSD-2220של קרסטרון שהוא מסך גדול ועבה. התקנה של מסך זה על הקיר משפיעה ישירות על עיצוב הפנים של החלל ווול סמארט פיתחה מתאמים עבור סוגי התקנה שונים על מנת לתת מענה לכל דרישה אפשרית.  

מתאמי התקנה בגבס/בטון עבור TSD-2220

מתאמי ההתקנה בקו 0 לגבס ובטון נועדו להתקנה יחד עם בניית הקיר, ומסופקים ללא צבע על מנת להיצבע בצבע הקיר המדויק ולהפוך ממש לחלק ממנו. בסוף התהליך המכשיר הופך להיות חלק מוחלט מהקיר ללא זכר למתאם, ומשתלב בו ללא כל השפעה חיצונית. 

לגבס-בטון_wall-smart

מתאמי התקנה בקירות קשיחים עבור TSD-2220

מתאמי התקנה אלה נועדו להתקנה במשטחים קשיחים כגון עץ, שיש, מתכת, זכוכית ועוד, כשההתקנה מתבצעת מהצד האחורי של המשטח. המתאם עצמו כולל ברגים לכיול עומק עבור העוביים של המשטחים השונים, ומסופק עם תבנית DXF לחיתוך הפתח הקדמי בקיר. התוצאה היא מכשיר המותקן בקו אפס עם הקיר, ונראה כחלק ממנו ללא כל זכר למסגרת או מתאם התקנה. 

למשטחים קשיחים - בפודיום_wall-smart

מתאמי התקנה רטרופיט עבור TSD-2220

מתאמי התקנה רטרופיט Retrofit נועדו להתקנה בקירות קיימים ובמקומות בהם אין אפשרות לבצע עבודות בנייה וצבע, ומגיעים עם מסגרת מגנטית צבועה (או לא צבועה, ע"מ לצבוע אותה עם צבע הקיר להתאמה מלאה), הבולטת מהקיר בכ-4 מ"מ. מתאמים אלה מאוד קלים להתקנה ונועדו לשידרוגים ממכשירים ישנים לחדשים, לעבודות שיפוצים, ולהתקנות נוספות בהן לא ניתן לבצע עבודת בנייה וצבע בגלל מגבלות זמן או מגבלות פרויקט אחרות. 

רטרופיט - wall-smart

וול-סמארט היא היצרנית המובילה למתאמי התקנה לבנייה חכמה, עם פתרונות שונים עבור סוגי התקנה שונים כגון קירות גבס/בטון, קירות קשיחים (עץ, שיש, מתכת, זכוכית וכו) והתקנות רטרופיט. כל מתאם עוצב ותוכנן במיוחד עבור מכשיר ספציפי תוך שמירה על פיזור חום, שמע הבוקע מהרמקולים, מיקרופון וכל היכולת הנדרשות להשגת פתרון אסטטי, מקצועי ואפקטיבי.

וול סמארט היא בעיקר גאווה ישראלית שמספקת פתרונות התאמה והתקנה למותגים המובילים בכל העולם. 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG