אידאלי לשידורים ולאירועים חיים: Spyder X80 של קריסטיי (תמונה: Christie)

 

קריסטיי (Christie) הגיעה לתערוכת NAB 2019 שנערכת בימים אלו בלאס וגאס, כדי להציג פתרונות וכלים טכנולוגיים המיועדים לטובת יוצרי תוכן. לפי החברה כלים אלו עוזרים להביא לידי ביטוי את מה שהיא מכנה חוויה אמנותית.

בלב התצוגה שהביאה קריסטיי לדוכן שלה, נמצאת המערכת Spyder X80 שהיא, לפי החברה, המערכת החזקה ביותר לעיבוד נתונים לצורך תצוגה על מסכים מרובים. בתערוכה עצמה נפרסה תצוגה של תכני 4K בקצב רענון של 60 הרץ המוקרנת על פני מגוון רחב של תצוגות הקרנה ב-4K. מהחברה נמסר שה Spyder X80 היא מערכת שיכולה לנהל בו זמנית עד 80 מיליון פיקסלים על פני מספר תצוגות, כאמור, תוך עיבוד המידע עם זמן אחזור נמוך במיוחד.

בקריסטיי מספרים כי מערכת זו נמצאת בשימושם של 11 מועדונים ב-NBA ו-11 מועדונים ב-NFL, בשילוב עם מקרנים של החברה כדי לספק את התצוגה הוויזואלית שמוצעת במהלך המשחקים בליגות הספורט המקצועני באמריקה.

"קריסטיי היא ספקית של פתרונות מקצה לקצה ואת זה אנחנו מראים ב-NAB 2019. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם השותפים שלנו כדי להבטיח שהם יספקו את הפתרון הנכון לפרויקט, ולאחר מכן תומכים בלקוחות שלנו עם הכשרה מתמשכת, ועם אחריות ושירות שמובילים את התעשייה", אמרה ארלונה סיימור, מנהלת בכירה לשיווק תאגידי בקריסטיי.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG