יצרנית הציוד ההיקפי השווייצרית Logitech הכריזה אתמול בתערוכה של גוגל בקליפורניה על Zone Wireless ו-Zone Wireless Plus – שני דגמי אוזניות המתוכננות עבור עובדים בחלל פתוח

לוג'יטק אוזניות
חדשנות, מקצוענות ואלגנטיות - משפחת ה Zone Wireless של לוג'יטק (תמונה - לוג'יטק)

האוזניות החדשות מיועדות ללבישה במשך שעות ארוכות, עם רצועת ראש מסיליקון, כריות אוזניים מעור וחיי סוללה של 15 שעות מוסיקה ושיחות. הן מתחברות במקביל גם למחשב וגם לסמארטפון ומחליפות ביניהם לפי הצורך. החיבור נעשה בטכנולוגיית בלוטות' ומספק טווח עבודה של עד 30 מטר.

לדברי החברה, Zone Wireless מספקות איכות קול מיטבית, בין היתר בזכות מנגנון ביטול רעשים פעיל בעל מיקרופון מיוחד הקולט את קולות הרקע באופן-ספייס או בכל מקום אחר ומבטל אותם. כאוזניות המיועדות לשיחות, הן מגיעות עם מיקרופון הממוקם על קשת שיורדת לכיוון הפה, כאשר הרמת הקשת משתיקה את המיקרופון. החברה מציינת כי האוזניות נוצרו עבור שירותים כמו Skype, Zoom, Fuze, Unify, TrueConf ו-StarLeaf.

LogitechZone_1_optimized_לוג'יטק
תמונה - לוג'יטק

אפליקציית Logitech Tune מאפשרת לשלוט על האוזניות מהטלפון, ובין היתר מספקות אקוולייזר, שליטה על רמת הבס ומנגנון ביטול הרעשים, כמו גם עדכוני קושחה.

ניתן להטעין את האוזניות בעזרת כבל USB או בעזרת משטח טעינה אלחוטי בתקן צ'י (Qi), כמו אלה שנמכרים כבר מספר שנים עבור סמארטפונים מובילים.

פיליפה דפלון, סגן נשיא ומנהל חטיבת האודיו, אמר כי "מקצוענים רבים מביאים את האוזניות הפרטיות שלהם לעבודה, למרות שהן אינן עונות על הצרכים הטיפוסיים של סביבת עבודה פתוחה. Logitech Zone Wireless מתוכננות לסגנון עכשווי, נוחות עילאית, ובהירת הקול בשיחות, כמו גם ביטול רעשים אקטיבי ואיכות קול מעולה למוסיקה, בכל זמן ומקום שתצטרכו".

דגם Zone Wireless, המתחבר לסמארטפון ולמחשב באמצעות בלוטות', יימכר החל מהחודש, בעוד דגם הפלוס, הכולל דונגל Logitech Unifying שיכול להתחבר במקביל למקלדת, עכבר ואוזניות של לוג'יטק, יגיע ביוני. החברה ציינה כי תציע גם ערכות מיוחדות לוועידות וידאו, שיכללו מלבד האוזניות גם את מצלמת Brio שלה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG