רד האט משיקה שירותי ענן מנוהלים חדשים כדי לסייע להניע את גל החדשנות הבא בתחום היישומים מוטי-הענן. פורטפוליו שירותי הענן המנוהלים ושירותי אירוח הענן החדשים של רד האט מרחיב את אופציות הלקוח עבור מחשוב ענן היברידי פתוח, מסייע להפחית את המורכבות ולמקסם את השקעות ה-IT

מיטל מר חיים צילום שרון אלדר

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה בכנס הווירטואלי Red Hat Summit 2021 על הרחבת פורטפוליו טכנולוגיית הענן ההיברידי הפתוח של החברה באמצעות שירותי ענן מנוהלים חדשים. הפתרונות Red Hat OpenShift API Management, Red Hat OpenShift Streams for Apache Kafka ו-Red Had OpenShift Data Science תוכננו כדי לספק חווית משתמש יעילה ומנוהלת עבור ארגונים אשר בונים, פורסים, ומנהלים יישומים מוטי-ענן (cloud-native) בסביבות היברידיות. שירותים אלו משולבים עם Red Hat OpenShift Dedicated ומסייעים למנוע את המורכבויות התפעוליות של סביבות IT מודרניות בעלות מורכבות גבוהה מבלי להתפשר על הפרודוקטיביות של המפתחים ולספק חבילת יכולות משותפת בכל אפשרויות הענן ההיברידי הפתוח ובעננים מרובים.   

שנת 2020 הדגישה את החשיבות הקריטית של הענן ההיברידי עבור מנהלי מערכות מידע ומומחי IT, במיוחד כאשר הם התמודדו הדרישה הגוברת לשירותים, תוך שמירה על התשתיות הקיימות. כדי להתמודד עם מציאות חדשה זו, לקוחות ושותפים זקוקים לגמישות בדרך שבה הם מאמצים טכנולוגיות כדי לספק את היישומים השונים בכל זמן שהוא ומבלי תקורה או מורכבות נוספות. שירותי ענן בסיסיים אלו מעבירים את האחריות התפעולית והתמיכה לרד האט ומאפשרים ללקוחות לבנות יישומים של הדור הבא עם התמקדות בהפצת נתונים ומתן גישה מבוססת API. 

 

Red Hat OpenShift: חדשנות גמישה ומנוהלת בענן ההיברידי הפתוח

שירותי הענן המנוהלים החדשים מבוססים על פורטפוליו הפתרונות Red Had OpenShift המספק קוברנטיס (Kubernetes) מנוהל במלואו בעננים ציבוריים מובילים. דבר זה מאפשר ללקוחות ושותפי רד האט לבנות אסטרטגיית ענן היברידי פתוח המבוססת על פלטפורמת הקוברנטיס הארגונית המובילה בתעשייה.

Red Hat OpenShift Dedicated היא פלטפורמת פיתוח יישומים מנוהלת במלואה אשר מתארחת על הענן הציבורי של Amazon Web Services או Google Cloud וכוללת ניהול ואינטגרציה של רכיבי טכנולוגיה מפלטפורמת ה-Linux הארגונית המובילה בעולם – Red Hat Enterprise Linux, יחד עם שירותים כמו רשת, ניהול, ניטור ועוד, כדי להפחית את המורכבות התפעולית ולאפשר למפתחים לבנות, לפרוס ולהריץ יישומים מוטי-ענן מהר יותר. 

באמצעות חיבור ה-OpenShift Dedicated למרכז הנתונים, לקוחות יכולים להטמיע אסטרטגיית ענן היברידי גמישה ומאובטחת יותר עם הוצאות תשתית ותפעול מינימליות. הפלטפורמה מגובה על ידי צוות SRE גלובלי ומספקת פלטפורמת פיתוח יישומים עם היכולת לשלב ולנהל שירותים נרחבים, מה שמאפשר ללקוחות להתמקד ביצירת ערך וחדשנות.  

לדברי מיטל מר חיים, מנהלת מגזר ציבורי וביטחון ברד האט ישראל, "הכרזה זו פותחת פתח עבור השותפים של רד האט, ספקי תוכנה עצמאיים ומטמיעי מערכות להציע שירותים חדשים ובעלי ערך מוסף ללקוחותיהם. הלקוחות יכולים להשתמש בשירותים אלו בשילוב עם פתרונות טכנולוגיים של שותפים, הכוללים פתרונות הזמינים דרך Red Hat Marketplace אשר נבדקו, קיבלו הסמכה ונתמכים על פלטפורמת Red Hat OpenShift". 

מיטל הוסיפה כי, "כדי לנצל לחלוטין את היתרון של הענן ההיברידי הפתוח, צריך לאפשר למומחי ה-IT להשתמש בטכנולוגיות הדרושות להם. שירותי הענן המנוהלים של רד האט מסירים ביעילות מחסומים רבים אשר מנעו מארגונים לנצל את מלוא הפוטנציאל של הענן ההיברידי. אנו מאמינים כי ביטול התקורה המסורתית של ניהול תשתית המותאמת לענן יפתח עבור הלקוחות עולם חדש של הזדמנויות". 

שירותי הענן החדשים כוללים:   

Red Hat OpenShift Streams for Apache Kafka – תוכנן כדי ליצור, לגלות ולהתחבר לזרמי נתונים בזמן אמת בקלות רבה יותר, לא משנה היכן הם נמצאים. 

Red Had OpenShift Data Science – מציע לארגונים דרך לפתח, לאמן ולבדוק מודלים של למידת מכונה במהירות רבה יותר ולייצא אותם בפורמט קונטיינרים מוכן. 

Red Hat OpenShift API Management – מאיץ את ה-time to value ומפחית את העלות התפעולית של אספקת יישומים מבוססי מיקרו-שירותים, המתחילים עם API.  

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG