Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום רביעי, דצמבר 3
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית רוצים שינוי ?!
    חדשות

    רוצים שינוי ?!

    דותן שובלBy דותן שובל28 במרץ 2015Updated:4 בספטמבר 2016אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    נכתב על ידי – אורן אסקרוב מנהל מחלקת תוכן YCD atmosphere

    oren
    אורן אסקרוב – מנהל מחלקת תוכן YCD atmosphere

     

     

    רוצים שינוי?!

    • שם: ישראל ישראלי
    • ת.ז:######31
    • מגורים: ראשון לציון
    • גיל: 40
    • מצב משפחתי: נשוי + 2
    • השכלה: אקדמאית

    # הנני מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של החברה.

    בעידן של פוסט מהפכת המידע, נתונים דומים לאלו הרשומים לעיל נמצאים על מאות שרתים חברות איתם אנחנו נמצאים באינטראציה יום-יומית. מידע אישי "גלוי" הנמצא במרחבי הרשת נגיש לעשרות ומאות ספקי שירות כאלו ואחרים אשר משקיעים מאמצים שיווקיים כבירים להשיגו, באמצעים טכנולוגיים שונים. באותה קלות בה אנו מחפשים, מוצאים, וצורכים מידע, אנו מרשים לעצמנו לתת מידע אישי לכל מי שרק יחפוץ, כל עוד זה יבטיח להפוך את החיים שלנו לנוחים יותר, מהירים יותר, קלים יותר וקוליים יותר.

    בכל יום אנו נתקלים בעשרות ומאות הודעות, התראות, ציטוטים והצעות. אלו מנוטרים, מנותחים ומותאמים אלינו אישית בכל שנייה, ממאות שרתים לכל אמצעי המדיה הסובבים אותנו. החל מאתרי האינטרנט בהם אנחנו גולשים ומנתחים את ההתנהגות שלנו במרחב הוירטואלי, דרך הסמארטפון שכבר מזמן הפך להיות אמצעי התקשורת החשוב ביותר שלנו עם העולם החיצון, ולפעמים גם אם אלו שנמצאים הכי קרוב אלינו (פיזית). שינויים אלו לרוב מבורכים ומסוגלים לספק לנו כצרכנים אינדיבדואליים שירות איכותי יותר. למזלנו השימוש השכיח בחידושים הטכנולוגיים הפך גם אנחנו למתוחכמים וביקורתיים יותר. שירות מוצר אשר אינו עולה בקנה אחד עם ההבטחה הפרסומית או הצורך שלנו, מסונן מיד החוצה וחוזר לנקודת ההתחלה על מנת להיכנס בחזרה לתודעה.

    YCD1בדומה למרחב הוירטואלי הפך גם המרחב הקימעונאי לדיגיטלי, וכזה המאפשר שירות ומוצרים פרסונאליים באמצעות השימוש במסכי מגע, קיוסקי מידע, קירות מסכים ויישומים אינטראקטיביים אחרים. אך נראה כי שימוש במידע ה"גלוי" נדחק החוצה לחלוטין מהמסך בתור בבית המרקחת, במרפאה, במרכז השירות, בבנק או בחנות האופנה. המסרים מועברים לקהל יעד מופקים בצורה שטוחה ואחידה לכלל הקהלים, עם מכנה משותף רחב, אשר במקרה הטוב מצליח להעביר את המסר לחלק מקהל הלקוחות, ובמקרה הרע, פשוט מפספס את המטרה לחלוטין.

    קימעונאים וספקי שירות חייבים להבין את השינוי המתבקש ביצירת חווית קנייה טובה יותר עבורנו. מהפכת הקניות האינטרנטית אולי לא השלימה את המהלך אותו היא ביקשה לייצר אך היא בהחלט שינתה את פני הדברים. תהליך הקנייה אינו מתחיל ומסתיים בחנות, כמו גם שאינו מתחיל ומסתיים באינטרנט בלבד. כיום תהליך הקנייה משלב של מספר אמצעי תקשורת זמינים בהם אנחנו בוחרים, בודקים, משווים, קוראים ומחליטים. השינוי הנדרש בעולם הפיזי חייב ללמוד מתובנות ומטעויות העבר אשר נעשו בעולם הוירטואלי וליישמם בשטח.

    שילוב של ניתוח מאגרי המידע ומדיה דיגיטלית חכמה אשר יודעת לנתח, לנטר, ולהתאים בזמן אמת את המסר הנכון, בנקודת המכירה לקהל היעד הנכון הוא הדבר הנכון הבא! תקשורת דו-כיוונית אשר מגיבה בזמן אמת ומציגה את הדברים החשובים והרלוונטים בזמן הנכון. המותגים הראשונים אשר ישכילו להוביל מהלך שכזה, יהפכו את החוויה הקימעונאית למהנה יותר ומדוייקת יותר.

    טופס יצירת קשר

    חזרה

    ההודעה שלך נשלחה

    אזהרה
    אזהרה
    אזהרה
    אזהרה

    אזהרה.

    וידאו מיקרופון קירות וידאו קמעונאים
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleהקמת מרכז מדיה טלוויזיה/רדיו – Pele-Studio
    Next Article מוצר אחד, יכולות רבות. ה Spider Conference Phone לחדרי ועידה
    דותן שובל

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    חביבת הקהל – זום מככבת בדו״ח גרטנר לשנת 2025

    קרא עוד

    כך תהפכו את חדרי הישיבות לחכמים, פשוטים ויעילים יותר עם המסכים של סמסונג

    קרא עוד

    Humly משדרגת את סביבת העבודה: מוסיפה תמיכה חכמה בחיישנים ויכולות אנליטיקה מתקדמות

    קרא עוד

    Philips  משיקה את-  Evnia 25M2N5200U מסך חדש לגיימינג תחרותי

    קרא עוד

    סכנה ברשת: פערי אבטחה מעצימים את סכנות הסייבר המאיימות על רשתות דור 5

    קרא עוד

    HPE מציגה הרחבה לפתרון ניהול הרשת וענן פרטי וירטואלי חדש 

    קרא עוד

    המקרנים של Barco בחוזה מהסרטים

    קרא עוד

    התוצאות הכספיות של אברא בשנת 24 התפרסמו והן.. 

    קרא עוד

    הרבה יותר מ ProAV  – מתחם הספורט בתערוכת ISE 2025 הוא רמז ל…

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.