נכתב על ידי – אורן אסקרוב מנהל מחלקת תוכן YCD atmosphere

oren
אורן אסקרוב – מנהל מחלקת תוכן YCD atmosphere

 

 

רוצים שינוי?!

  • שם: ישראל ישראלי
  • ת.ז:######31
  • מגורים: ראשון לציון
  • גיל: 40
  • מצב משפחתי: נשוי + 2
  • השכלה: אקדמאית

# הנני מסכים לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של החברה.

בעידן של פוסט מהפכת המידע, נתונים דומים לאלו הרשומים לעיל נמצאים על מאות שרתים חברות איתם אנחנו נמצאים באינטראציה יום-יומית. מידע אישי "גלוי" הנמצא במרחבי הרשת נגיש לעשרות ומאות ספקי שירות כאלו ואחרים אשר משקיעים מאמצים שיווקיים כבירים להשיגו, באמצעים טכנולוגיים שונים. באותה קלות בה אנו מחפשים, מוצאים, וצורכים מידע, אנו מרשים לעצמנו לתת מידע אישי לכל מי שרק יחפוץ, כל עוד זה יבטיח להפוך את החיים שלנו לנוחים יותר, מהירים יותר, קלים יותר וקוליים יותר.

בכל יום אנו נתקלים בעשרות ומאות הודעות, התראות, ציטוטים והצעות. אלו מנוטרים, מנותחים ומותאמים אלינו אישית בכל שנייה, ממאות שרתים לכל אמצעי המדיה הסובבים אותנו. החל מאתרי האינטרנט בהם אנחנו גולשים ומנתחים את ההתנהגות שלנו במרחב הוירטואלי, דרך הסמארטפון שכבר מזמן הפך להיות אמצעי התקשורת החשוב ביותר שלנו עם העולם החיצון, ולפעמים גם אם אלו שנמצאים הכי קרוב אלינו (פיזית). שינויים אלו לרוב מבורכים ומסוגלים לספק לנו כצרכנים אינדיבדואליים שירות איכותי יותר. למזלנו השימוש השכיח בחידושים הטכנולוגיים הפך גם אנחנו למתוחכמים וביקורתיים יותר. שירות מוצר אשר אינו עולה בקנה אחד עם ההבטחה הפרסומית או הצורך שלנו, מסונן מיד החוצה וחוזר לנקודת ההתחלה על מנת להיכנס בחזרה לתודעה.

YCD1בדומה למרחב הוירטואלי הפך גם המרחב הקימעונאי לדיגיטלי, וכזה המאפשר שירות ומוצרים פרסונאליים באמצעות השימוש במסכי מגע, קיוסקי מידע, קירות מסכים ויישומים אינטראקטיביים אחרים. אך נראה כי שימוש במידע ה"גלוי" נדחק החוצה לחלוטין מהמסך בתור בבית המרקחת, במרפאה, במרכז השירות, בבנק או בחנות האופנה. המסרים מועברים לקהל יעד מופקים בצורה שטוחה ואחידה לכלל הקהלים, עם מכנה משותף רחב, אשר במקרה הטוב מצליח להעביר את המסר לחלק מקהל הלקוחות, ובמקרה הרע, פשוט מפספס את המטרה לחלוטין.

קימעונאים וספקי שירות חייבים להבין את השינוי המתבקש ביצירת חווית קנייה טובה יותר עבורנו. מהפכת הקניות האינטרנטית אולי לא השלימה את המהלך אותו היא ביקשה לייצר אך היא בהחלט שינתה את פני הדברים. תהליך הקנייה אינו מתחיל ומסתיים בחנות, כמו גם שאינו מתחיל ומסתיים באינטרנט בלבד. כיום תהליך הקנייה משלב של מספר אמצעי תקשורת זמינים בהם אנחנו בוחרים, בודקים, משווים, קוראים ומחליטים. השינוי הנדרש בעולם הפיזי חייב ללמוד מתובנות ומטעויות העבר אשר נעשו בעולם הוירטואלי וליישמם בשטח.

שילוב של ניתוח מאגרי המידע ומדיה דיגיטלית חכמה אשר יודעת לנתח, לנטר, ולהתאים בזמן אמת את המסר הנכון, בנקודת המכירה לקהל היעד הנכון הוא הדבר הנכון הבא! תקשורת דו-כיוונית אשר מגיבה בזמן אמת ומציגה את הדברים החשובים והרלוונטים בזמן הנכון. המותגים הראשונים אשר ישכילו להוביל מהלך שכזה, יהפכו את החוויה הקימעונאית למהנה יותר ומדוייקת יותר.

טופס יצירת קשר

Error: Contact form not found.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG