בימים אלו הסתיימה העונה הראשונה של התוכנית האח הגדול המשודרת ב "רשת 13", שנחשבת לאחת ההפקות המורכבות שנראו על מסך הטלוויזיה. רשת כלי זמר באמצעות KZPRO חטיבת הסאונד המקצועית סיפקו לפרויקט את מרבית ציוד הסאונד 

תמונות - KZPRO

את הפרויקט תכננו צחי סדרינה ועומר ברזילי הלפרין מנהל מחלקת הסאונד של ההפקה. 

ברזילי: "פרויקט מסוג זה הינו מורכב במיוחד היות ונדרשת בו רמת אמינות גבוהה של הציוד לעבודה רציפה של 24/7 במשך ארבעה חודשים. כל המוצרים צריכים להיות מגובים לכל תרחיש והמעבר למוצר חלופי במקרה של כשל אמור להתבצע תוך שניות ובאופן שלא יורגש ע"י הצופה בבית.
הבית כולל אזורי כריזה מרובים ועל כן נדרשנו לבנות ממשק הפעלה נוח וידידותי לכל משתמש. המטריצות של BSS עשו עבודה מצוינת והוכיחו את עצמן כאמינות במיוחד. אחד האתגרים שדרשו יצירתיות רבה היה מציאת מציאת המיקרופונים הנכונים לכל אזור והתקנתם כך שלא יראו לצופים בבית ויחד עם זאת לא יפריעו למשתתפים בבית באח הגדול. התקנו כ-150 מיקרופונים בנוסף למיקרופונים האלחוטיים ש"ממוקמים" באופן קבוע על המשתתפים עצמם. 

המגוון העצום של AKG אפשר לנו מציאת פתרון לכל יישום שנדרשנו לו. בנינו בפרויקט מערכת מתוחכמת שאפשרה הקלטה ושידור של כל הערוצים במקביל ובמשך עונה שלמה, ממשק DANTE במיקסרים של YAMAHA הוכיח את עצמו כגמיש ואמין במיוחד, הפתרונות של JBL ומגוון הרמקולים המעוצבים אפשרו לנו התאמת רמקולים לכל אזור; מחצר הבית החיצונית, דרך כל החדרים וכלה באזורים השונים ובאופן שישתלב בעיצוב של הבית. גם השירות והליווי שקיבלנו מצוות KZPRO היו מהירים ויעילים לאורך כל הדרך, ההפקה הטכנית כולה עברה בהצלחה וללא תקלות לאורך כל העונה וזה לא דבר מובן במורכבות טכנית כזו".

אז כמה ציוד היה מעורב בחוויית השמע שלכם?

4 מיקסרים דיגיטאליים מסדרת CL של YAMAHA ששימשו לשידור, עריכה והקלטה במקביל

19 קופסאות במה מסדרת RIO של YAMAHA שפוזרו ברחבי הבית ואפשרו חיבור מאות מיקרופונים במערך דיגיטאלי מלא

24 מוניטורים אולפניים מסדרת HS של YAMAHA הותקנו בחדרי העריכה והשידור בשליטה עם בקרי עצמה של JBL

76 רמקולים שקועים, חזיתיים, מעוצבים ומוגני מים של JBL ו- YAMAHA הותקנו ברחבי הבית והופעלו כולם ע"י מגברי CROWN

150 מיקרופונים סמויים וגלויים מתוצרת AKG העבירו את כל ההתרחשויות בכל רחבי הבית

24 איזורי הכריזה לכל אזורי הבית נשלטו ע"י מטריצות דיגיטליות מסדרת LONDON של BSS

כמו כן סופקו לפרוייקט כרטיסי קול מתוצרת LEXICON, אוזניות אולפניות מתוצרת AKG ועוד מגוון ציוד נלווה כדוגמת סטנדים, מארזים ועוד..

 

ניפגש בעונה הבאה

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG