חברת BrightSign, יצרנית פתרונות בתחום נגנים לשילוט דיגיטלי, הציגה את פתרונותיה העתידיים במהלך תערוכת Infocomm 2017 כאשר בנוסף להדרכות אשר נערכו למבקרים בביתן החברה בשיתוף יצרניות בתחום השילוט הדיגיטלי, הציגה החברה פתרונות בתחומים מרתקים בתחום כגון אינטראקציה, מסכים בהם משולבים נגנים אינטגרליים בתוך המסך, שילוט דיגיטלי משולב משואות (Beacon) אשר מטרתו יצירת אינטראקציה עם לקוחות באמצעות הטלפוני הניידים שברשותם ועוד.

 
אפליקציה טריילרים שילוט דיגיטלי

בין היתר הדגימה BrightSign, באמצעות שיתוף פעולה עם SOPHisticated avatar, תרחישים מסוג קדימוני קולנוע (טריילרים) המכונים BrightPlex. מדובר באפליקציה המאפשרת תקשורת דו כיוונית בין הטלפון החכם לבין מסך בו מוטמע פתרון שילוט דיגיטלי, כאשר באמצעותה יכול המשתמש לבחור באיזה קדימון פרסומי ירצה לצפות. יכולת זו נשמרת גם כאשר הנגן אינו מחובר לרשת.

המסכים מוטמעי BrightSign מגיעים בגדלים הנעים בין 10 – 55 אינץ' כאשר היחידות ניתנות להתאמה עם יכולות מגע ויישומי שילוט דיגיטלי עצמאיים, כרגע הם מאפשרים רשימת ניגון חד כיוונית ובהמשך יהיו בעלי יכולת להפוך למסכים אינטראקטיביים, הניתנים לשליטה ע"י הטלפון הנייד  באמצעות חיבור משואה (Beacon) לנגן המדיה ורישום לשירותי חברת Sophatar.

זהו צעד ראשון מסוגו בתחום זה שכן עד כה מרבית הפתרונות בתחום נשענו מצד אחד על נגן המחובר לרשת התקשורת מצד אחד ולמסך הטלוויזיה מצדו השני. פתרון מסוג זה יכול להוות יתרון משמעותי בשוק שכן הוא מאפשר לראשונה רכישה של פתרון "הכול כלול" בתחום השילוט הדיגיטלי והמסכים. יתרון נוסף הוא התצורה באמצעותה מחובר כרטיס הנגן למסך, אשר מאפשר להחליף נגן מדיה פגום מבלי להחליף את המסך עצמו או לחילופין להחליף מסך פגום ללא צורך בהחלפת הנגן.

לפני מספר חודשים הכריזה חברת Raspberry PI על שיתוף פעולה עם יצרנית מסכים גדולה כאשר הרעיון שם היה לשלב יחידת מחשוב ייעודית ועצמאית בתוך מסך, כאשר שיתוף הפעולה הדומה של BrightSign הוא ייחודי לתחום השילוט הדיגיטלי ופותח אפשרויות חדשות ומלהיבות בשוק זה.

 עמדת שירות עצמי אינטראקטיבית  QSR מבית Brightsign

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG