מאמר אורח מאת שמואל משעלי, מנכ"ל YouCC טכנולוגיות

 

שמואל משעלי - מנכ"ל YouCC טכנולוגיות
שמואל משעלי – מנכ"ל YouCC Technologies

כולנו מכירים את המודלים העסקיים על-פי-דרישה (Pay as you go) המאפשרים גישה לפתרונות טכנולוגיים ללא בעלות על התשתית, הטכנולוגיה, ומשאבי אנוש הנדרשים כדי לפתח ולתמוך בהם. המודלים הללו סללו בהצלחה את דרכם לא רק לארגונים אלא גם גרמו למהפכה תפיסתית אצל עסקים קטנים-בינוניים ולקוחות ביתיים, הצורכים שירותי ענן בתמחור חודשי אטרקטיבי וקל לעיכול. כעת המודל זמין גם עבור שירותי IT.

Pay as you go מציע היום קישוריות, כוח מחשוב מסיבי ואבטחה משופרת, שיחד מאפשרות לשמש לקוחות רבים בבת אחת. בסופו של דבר, כולנו עושים Time-share כדי ליהנות מהתשתית, ללא עול הבעלות עליה. לקוחות אוהבים את זה כי זה חסכוני, גמיש, ובידיים הנכונות משפר אמינות, אבטחה ויעילות.

על הדרך הכרנו מושגים כמו ״תוכנה כשֵירות״ (SaaS), ״תשתית כשירות״ (IaaS) ו ״פלטפורמות כשירות״ (PaaS) המוצעות ע״י חברות כמו אמזון, גוגל ורבות אחרות. זה היה רק עניין של זמן שנחשוב על ״שירות כשירות״, Service as a Service מאותן סיבות בדיוק. ראשי התיבות של SaaS מצלצל מעולה אך כבר תפוס…כך נולד לו ה-״IT כשירות״ IT-as-a-service.

תשתיות IT ברמות ביצועים נמוכות, או כאלו ב-Downtime, אחראיות להשבתות קריטיות, ירידה בתפוקות, הפסד של זמן, כסף, ופוגמות ביתרון התחרותי של הארגון. את זה כולנו יודעים. אבל איך מאזנים את העלויות של התחזוקה והבקרה בתוך הארגון, לבין העברת המשימות הללו מחוץ לארגון? ואם כבר החלטנו להוציא את זה ״החוצה״, אז איך וכמה זה יעלה לנו?

כאן נכנס מודל ה-ITaaS לפעולה על יתרונותיו הברורים:

  • חסכון, Saving: המעבר ממימון עצמי של התקנות, תחזוקה ועדכונים של תשתית IT למנוי חודשי הוא הצעה עסקית מפתה במיוחד בטווח הקצר-בינוני. חשוב להיות מודעים לפוטנציאל של עלויות נסתרות כגון שטחי אחסון ש ״רק גדלים״ וחידושי מנוי אוטומטיים, אך זה פתיר.
  • תקורה, Overhead: תמחור מנוי חודשי מאפשר ביעילות רבה יותר לחשב עלויות תקורה ישירות של עובד, ידועות מראש, כולל רישיונות התוכנה שלו, תמיכת ה-IT עבור העמדות והשרתים שלו וכדומה.
  • גידול, Scaling: ככל שהעסק גדל וצריך להוסיף עוד משתמשים, במקום להשקיע בשרת מקומי נוסף ורישיונות תוכנה, אפשר פשוט להתאים את המנוי החודשי כנדרש.
  • שידרוג, Upgradability: אין צורך להתעסק עם עדכוני חומרה ותוכנה, דבר שמהווה הסרת עומס משמעותי ממחלקת ה-IT הפנימית, ומאפשר לפנות כוח אדם למשימות אחרות.
  • יתירות, Resilience: בגלל שתשתית ה-IT וגם הנתונים שלך, נמצאים על הענן, במקרה של אסון, אפשר בקלות ובמהירות לחזור לתפעול מלא מכל מחשב המחובר לאינטרנט.
  • נגישות, Accessibility: דפדפן וחיבור לאינטרנט זה כל שבדרך כלל נדרש כדי לפקח על השירות ולפיכך הוא זמין על מגוון רחב של מחשבים שולחנים ומכשירים ניידים.
IT כשירות
תמונה: 123RF Stock Photo

מודל ה-ITaaS מאפשר את כל היתרונות הללו בשילוב שליטה מלאה על תשתיות ה-IT ושקיפות מלאה של מצב המערכות 24/7. אם תחפצו בכך, גם ניתן להחזיר בקלות את הניהול בחזרה לתוך הארגון בצורה נוחה.

העתיד כבר כאן, שירות ה-IT המסורתי הופך ל"שירות כשירות״ משולב במודל עסקי ייחודי המותאם לצורך החדש של השוק, ו-YouCC מציעה לראשונה בישראל, את ה-ITaaS ללקוחותיה במחירים שקופים וידועים מראש.

כדי ללמוד על שירותי המחשוב של YouCC, החל מ-$30 למשתמש, לחצו כאן.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG