הוא שאפתן ונחוש, ומאמין גדול במערכות יחסים, הלימה ארגונית ושיח פתוח.  "בשעות הפנאי" הוא חולש על הג'בלאות עם טנקים ועל אחת מהתעודות שלו מתנוסס התואר מהנדס מכונות, הכירו את דקל שרמן, סמנכ"ל המכירות הנכנס של קרסטרון (Crestron) ישראל 

דקל שרמן, סמנכ"ל המכירות של קרסטרון Crestron
דקל שרמן, סמנכ"ל המכירות של קרסטרון (צילום -פרטי)

עיקר הניסיון המקצועי שלך מגיע מעולם הפרויקטים ומתחומי המולטימדיה ומערכות המידע, כיצד יצרת את המעבר לתפקיד סמנכ"ל מכירות בקרסטרון?

שרמן: "אמת. את דרכי המקצועית אכן התחלתי בחברת אלקטרה M&E כמנהל פרויקטים אלקטרומכניים בכיר, אך חשוב להבין שניהלתי מרכז רווח עצמאי כיוון שגבולות גזרת התפקיד כללו את הרכש, ניהול הספקים, תכנון, אחראיות על הפתרון ההנדסי, עבודה מול צוותי יועצים ועמידה במדדים של רווחיות הפרויקט. 

את התפקיד הזה מילאתי במשך שש שנים ולאחר מכן הקמתי את מחלקת ההנדסה בחברת CTV Media מהמובילות בתחום ה digital signage  כ COO. גם שם עסקתי בהקמת מוקד ה NOC שנותן מענה לאלפי נקודות קצה, מחלקת פרויקטים והנדסה, רכש ומערכות מידע ואינטגרציה. 

כנראה שמאז ומתמיד רציתי לעבור מהצד "ההנדסי" לחזית המכירות ולאחר ארבע שנים בתפקיד התחלתי לנהל את פעילות המולטימדיה בהיבט פתרונות התוכנה לתחום תצוגת המסכים של סמסונג בחברת אלקטיס המייבאת את המותג."

מה היה האתגר המרכזי בתפקיד ?

"אין ספק שמלבד המעבר מההנדסה והפרויקטים לפיתוח עסקי ומכירות, היווה אתגר בפני עצמו, אך האתגר המרכזי ביותר היה למצב את סמסונג כמותג מוביל לפתרונות תצוגה מקצועיים. 

את זה עשינו בזכות עבודה מול כלל האינטגרטורים, ובניית מערך מכירות- לוגיסטיקה ושירות, שמדברים באותה השפה ומכירים את המקצוע."

איך עושים זאת?

"מבינים את השוק ויורדים לשטח. ראינו ונוכחנו לדעת שנדרש ליצור דיאלוג רמה של הפתרונות, למידה של ההיצע בשוק לאו דווקא בתחום התצוגה, הבנת הצרכים של הפרויקט וירידה לשטח. 

כיום סמסונג ממוצבת כמותג מוביל בתחום השילוט הדיגיטלי, מערכות IPTV , שוק מסכי ה LED ברמת פרימיום ומעלה ועוד."

קרסטרון אינפוקום 2018
יצרנית עולמית מובילה (צילום AVM)

המעבר לקרסטרון - מה עניין אותך באתגר הזה ומדוע בחרת לבצע את המעבר?

"שוק ה AV  נמצא בשנים האחרונות בהאצה מסקרנת, וקרסטרון היא ללא צל של ספק חוד החנית של עולם ה AV ברמה העולמית וכמובן המקומית בישראל.  

יש אינספור דרכים לתת מענה לצרכים השונים של הלקוחות, והאתגר המרכזי הוא להתאים את הפתרון לאילוצים ולמגבלות הארגוניות והתקציביות."

מה תביא לכם השנה הקרובה ?

"השנה נתמודד עם אתגרים רבים, ביניהם גידול משמעותי במכירת מוצרי ה AV המסורתיים של קרסטרון וחיזוק הקשר עם השותפים העסקיים שלנו לדרך. בנוסף נשקיע בחדירה לסגמנטים חדשים בדגש על תחום ה UC בו קרסטרון יצאה עם סדרת ה Flex החדשה, תחום שעל בסיסו זכינו לאחרונה בתור השותף הנבחר של מייקרוסופט לנושא ה IOT."

כיצד אתה תופס את היתרון של קרסטרון ביחס למתחרותיה?

"קרסטרון פוגשת את הלקוח עוד בשלב הגדרת התשתיות, שם היא מאפשרת לו לבחון את עולם החשמל החכם, ציוד מיתוג, חיסכון באנרגיה ועוד. בהמשך היא חולשת על מערכות ה UC וה AVOIP ויכולות שליטה ובקרה, שמאפשרות מתן מענה רחב ביותר לכל ארגון, ויחד עם זאת שמירה על גמישות ומודולריות. אך מעבר ליכולות הטכנולוגיות האינסופיות יש כאן מערכת היברידית מרתקת בין המותג המוביל בעולם בתחום, לבין אינטגרטורים שהם שותפים אמיתיים לדרך, לקוחות שמעוניינים בפתרונות מגוונים ווקטורים נוספים כמו יועצי מולטימדיה, חשמל, אדריכלים ועוד, שיכולים לקחת את הפתרונות הללו למחוזות חדשים. האתגר האישי שלי הוא לנהל את המערכת ההיברידית הזו עסקית אך תוך שמירה על ערכי היסוד שלנו, אמינות ויושרה ראשית כל, שותפות אמיתית לדרך ומקצועיות בלתי מתפשרת."

דקל נכנס לתפקיד סמנכ"ל המכירות בקרסטרון, תפקיד שלא קיים היה עד כה בחברה, כחלק משינוי ארגוני נרחב שנעשה בחברה לאחרונה, במסגרתו חוזק באופן משמעותי מערך המכירות. הוא נשוי ואב לארבעה, ומתגורר בכפר סבא.

בהצלחה ! 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG