אפליקציית GoBright זמינה כעת בחנות האפליקציות של פיליפס (תמונה: Philips)

 

חטיבת פתרונות התצוגה המקצועיים של פיליפס (Philips Professional Display Solutions) הכריזה על שיתוף פעולה ראשון עם גו-ברייט (GoBright) המספקת פלטפורמת ניהול חדרים ופגישות. מטרת שיתוף הפעולה החדש, כך טוענות החברות, הוא לספק לעובדים דרכים חדשות לבצע את המשימות, עם תמיכה ב-GDPR ויכולת רישום עצמי כולל של מבקרים הנכנסים לבניין, וכאמור לניהול חדרי ישיבות בקלות רבה.

מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין שתי החברות. המימוש הראשון של שיתוף הפעולה הוא Philips 10BDL3051T – מסך מגע בגודל 10 אינץ' מסדרת ה-T שלה שכבר זכה לאישור ורישוי מלאים, עם תאימות מלאה לפלטפורמה שמציעה חברת התוכנה. בהמשך מתכוונת פיליפס להתאים את השימוש בתוכנה לפתרונות נוספים שלה.

"אנחנו מספקים פלטפורמת קוד פתוח יציבה  כדי להעניק לשותפות התוכנה שלנו את העוצמה ואת הגישה ליצירת חבילות תוכנה חדשניות עבור המוצרים המקצועיים שלנו. אנחנו שמחים לקבל לשורות שותפות חדשות ממגזרים שונים כדי ליצור פתרונות משמעותיים ובעלי ערך גבוה ללקוחות שלנו. התוספת החדשה עברה בדיקה מלאה וקיבלה את אישור המהנדסים של פיליפס. בדרך זו, יחד עם השותפות שלנו, אנחנו יכולים להביא פתרונות חדשניים מוצקים למשתמשי הקצה", אמר טים דה רויטר,מנהל עסקי של פיליפס לאזור EMEA.

האפליקציה של גו-ברייט כבר זמינה להורדה בחנות האפליקציות של פיליפס, והוא זוכה לתמיכה מלאה גם בישראל לפי החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG