שוליים דקים מתמיד בקירות הווידאו החדשים של פלאנאר מבית לייארד (תמונה: Leyard and Planar)

 

פלאנאר (Planar), מותג הבית של לייארד (Leyard), הכריזה על הרחבה חדשה לסדרת התצוגות המיועדות לקירות הוידאו שלה, אשר מביאה אל התעשייה, כך היא טוענת, את המסגרות הדקיקות ביותר בתחום, וכן תוספת ראשונה של תצוגות בגודל 49 אינץ' בקו הנוכחי.

בחברה מציינים כי הדגמים החדשים בסדרה, Planar VM, מציעים ללקוחות אפשרויות נוספות לבחור פתרון לבניית קיר וידאו מבוסס LCD ברמת הפרימיום עם מסגרות מינימליות, ועם תמיכה בתקן Energy Star 8.0.

שניים מהדגמים החדשים מציעים מסך בגודל 55 אינץ', ומדובר ב-Planar VM55MX-M וב-Planar VM55LX-M, ולפי החברה הם מציעים סטנדרט חדש לתעשייה עם מסגרת שמגיעה לרוחב של 0.88 מ"מ בלבד כדי לאפשר תחושה של תצוגה חלקה וזורמת לחלוטין. שתי התצוגות מציעות תמיכה ברזולוציית +FHD וההבדל העיקרי ביניהן הוא שהראשונה מציעה בהירות של 700 ניט, והשנייה של 500 ניט בלבד.

שתי התצוגות הנוספות הן בגודל 49 אינץ', וגם כאן יש חלוקה לתצוגה אחת שמציעה בהירות של 700 ניט, ומדובר ב-Planar VM49MX-X שבמקרה שלה המרחב בין מסכים עומד על 1.8 מ"מ. בזוג הזה התצוגה השנייה, VM49LX-U, מציעה בהירות של 459 ניט ורוחב הפרדה של 3.5 מ"מ.

לפי החברה כל התצוגות החדשות מיועדות לעבודה במשימות קריטיות שדורשות תצוגה בסגנון 7×24, כולל בסביבות בהן יש הרבה תאורה מסביב – החל מיישומים קמעונאיים, דרך יישומים בתעשיית האירוח, ועד מוזאונים ואפילו פאבים שמתמחים בספורט.

"הרחבת הסדרה היא תוצאה מהכרה בפופולריות שלה. גם הדגמים החדשים מציעים את גישת 'הכל כלול' והביצועים הגבוהים של Planar VM, והם למעשה מציעים אפשרויות בחירה חדשות שמתאימות ליותר יישומים של הלקוחות", אמר סטיב סמינאריו, סגן נשיא לשיווק מוצרים בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG