בואו נוציא לשניה אחת את הפיל הענק שעומד כאן בחדר ונתייחס אליו ישירות: קנאביס. במרבית מדינות העולם המערבי כבר גילו את יתרונותיו של הצמח הירוק וסביב תחום גידול הקנאביס המוסדר, עולות וצומחות תעשיות נרחבות החל מפיתוחים טכנולוגיים שמנסים להפיק כמה שיותר מהצמח, דרך חברות לפינוי הפסולת, שינוע סחורה, הפקת בדים, תרופות והיד עוד נתונה. קנאביס, כבר אמרנו? אז מה הפלא שכעת, כשיותר מ-15 מדינות מארה"ב כבר הסדירו את מעמדו של הצמח באופן חוקי, עולות וצומחות (סלחו לי על משחק המילים), הזדמנויות חדשות לספקי ציוד ה-AV בארה"ב ומחוץ לה?

תמונה - depositphotos

חשבו על זה רגע, כל חוות גידולים רפואיים זקוקה לכמות נכבדת של טכנולוגיה לצידה, בדגש על תחום ה-AV: בין אם מדובר במצלמות מעקב לשמירה על אבטחת מתקני הגידול, גישה מרוחקת לחדרי בקרה, תצוגה אינטראקטיבית של הגידולים ועוד. 

כעת, כשאריזונה, ניו ג'רזי, מונטנה ודקוטה הדרומית, הצטרפו למדינות תומכות הלגליזציה, נוצרה הזדמנות אמיתית עבור ספקי ה-AV להיכנס מבעד לדלת שפותחת התעשיה החדשה שמגלגלת כיום כבר מיליארדי דולרים בשנה. הוסיפו לזה את השמועות שמספרות על כך שבחודש הבא הקונגרס האמריקאי צפוי להצביע בעד לגליזציה בכלל ארה"ב ותקבלו בוננזה של ממש. 

photo credit: unsplash.com

לאור המצב בעולם מאז התפרצות וירוס הקורונה והרצון לשמור על ריחוק חברתי, חברות AV שיכולות לספק פתרונות לחלוקת המוצר וקיום שיחות ועידה עם נותני האישורים הרלוונטיים לאותם לקוחות, הולכות להרוויח בגדול. דמיינו מצב שבו צרכן מגיע לעמדה ממוחשבת הבנויה כמו מכונה אוטומטית לממכר משקאות, עובר על תפריט דיגיטלי בו הוא בוחר את הזן והמינון הרלוונטיים עבורו, משלם ללא מגע ובאמצעות טכנולוגיית זיהוי ומצלמות מתקדמות, משודר אות רלוונטי וכשמתקבל אישור בצד השני – המכונה יודעת לספק את המוצר ללקוח ללא עיכובים.  נשמע כמו חלום עתידי? אז זהו, שמדובר במציאות שמתרחשת כבר היום. 

חברות כמו PING HD ו-GREENSCREENS מספקות פתרונות דומים בנקודות לממכר קנביס בארה"ב וכאמור, התעשיה גדלה מידי יום. 

יצרניות מסכים, תפריטים אינטראקטיביים, מכשירים לשיחות ועידה ועוד -כל אלו יוכלו להרוויח בענק מהתעשיה המתפתחת, אם רק ישכילו לנצל את ההזדמנות החדשה שנוצרה ולתת מענה לביקוש ההולך וגובר ומה עם הארץ? לנו עוד יש לאן לשאוף (שמישהו יעצור את משחקי המילים הללו!)

photo credit: unsplash.com
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG