DYNABOOK משיקה את ה- SATELLITE PRO E10-S – לפטופ ייעודי לתלמידים – עמיד וידידותי לכיס.

המחשב החדש בעל מסך ״11.6 ומיועד למקסם את חויית הלמידה תוך הקלת העומס על מנהלי המערכות בבתי הספר

תמונה - יח"צ

Dynabook Europe (לשעבר טושיבה) הכריזה על ה-  Satellite Pro E10-S, לפטופ בעל מסך ״11.6 המיועד במיוחד לתחום החינוך. הלפטופ החדש תוכנן לניידות וטלטולי דרך, קל לנהלו במסגרת בית הספר והוא שימושי במיוחד לתלמידים וסטודנטים. 

הכי קשוח בבית הספר

E10-S תוכנן ונבנה עם המחשבה שיהיה עליו להתמודד עם חיי בית הספר בהם הוא יצטרך לספוג לא מעט חבטות וחבלות על בסיס יומיומי. מגני גומי (באמפרים) מגינים על המחשב במהלך נשיאתם בתוך תיק בית ספר עמוס ואף מחזקים את האחיזה שלו כשהוא מונח על שולחן בכיתה. מסגרת המחשב חוזקה כדי לעמוד בנפילות ומכות מגובה שולחן*. כמו כן חוזקו גם נקודת הטעינה,  הצירים והמחברים והעיצוב כולו עמיד להתזות והרטבות**.  מעבר לכך, גם אותיות המקלדת חוזקו מכנית ונבדקו לטובת עמידות בפעילות מאומצת גם לטווח הארוך. ניתן לפרוס את המחשב ל-180 מעלות כך שניתן לחלוק מידע עם הסובבים ולמנוע נזק מהצירים. בנוסף, מראהו הכללי של המחשב הותאם לתלמידים ולכיתות לימוד. ש

זמינות חוסכת

E10-S מספק תמורה גבוהה לעלותו ומותאם תקציבית למערכת החינוך. הוא עומד בדרישות התוכנית של מיקרוסופט Shape the Future שמאפשרת לבתי ספר לקבל מחירים מועדפים עבור מערכות מחשוב תואמות חלונות 10. 

כל רכיבי המחשב נבחרו בקפידה על ידי Dynabook כדי שיחזיקו מעמד זמן רב יותר כך שיספקו תמורה הולמת לכסף לטווח הארוך. כך לדוגמה, כונן ה-SSD עמיד יותר ובעל חיים ארוכים יותר מכונן ה-HDD המגנטי, כך שפוחת הצורך בתיקונים תכופים אם המחשב נופל או מנוער תוך כדי עבודה. 

״יש לנו מעל 30 שנות ניסיון בתחום החינוך״, אומר דמיאן ז'אום, מנהל GmbHDynabook Europe. ״בזמן הזה ובמיוחד לאורך השנה האחרונה ראינו כמה הטכנולוגיה הפכה לחיונית בכיתה ובבית. כל בית ספר או מכללה זקוקים למערכות מחשב ניידות, קשיחות, קלות לניהול ועמידות. המחשב שלנו תוכנן מראש לתמיכה בלמידה״. 

 
תמונה - יח"צ

לימודים מכל מקום

עם משקל של החל מ- 1.15 ק״ג ועובי של 19.9 מ״מ, ה- E10-S נישא בקלות מכיתה לכיתה או מהכיתה לבית. המסך במידות ״11.6 הוא HD LCD ומונע השתקפויות ושומר על עיני התלמידים במניעת התאמצות. המקלדת הרחבה ומשטח המגע הרחב מאפשרים עבודה נינוחה. 

עם סוללה בעלת אורך חיים של עד 10 שעות¹ שמחזיק לאורכו של יום לימודים, התלמידים לא זקוקים לטעינה. מעבדי Intel Celeron כפולי ליבה מאפשרים הזנקה מהירה של המערכת ואף מאפשרים הרצה חלקה של מספר אפליקציות במקביל.  המחשב מפגין כניסת USB Type-C לטעינה, תצוגה ולהעברת נתונים – בכבל אחד ושתי יציאות USB 3.0 Type-A ויציאות LAN, כמו גם יציאת HDMI לטובת מצגות חדות וברורות.  בתחום הקישוריות המערכת מצויידת בWiFi  וקישוריות בלוטות׳. 

הלפטופ מותאם לרוח התקופה וכולל מצלמת רשת מובנית באיכות HD, רמקולים סטריאופוניים ומיקרופון עם ביטול רעשי רקע. 

 

בטיחות מעל לכל

נושא הבטיחות מקבל כאן משנה חשיבות. E10-S מקל על מנהלי המערכות הבית ספריות. ניתן לקנפג אותו בהתאמה למיקרוסופט Intune for Education, כולל שימוש ב- Windows Autopilot*** כך שמנהלי מערכות המידע יוכלו לנהל ולתחזק את מחשבי הכיתה בקלות רבה. כדי לשמור על נתוני בית הספר ה- E10-S משלב את רכיב ההצפנה firmware-based Trusted Platform Module (TPM) 2.0, את ה-BIOS של Dynabook כמו גם משלב יכולות ניהול סיסמאות, כשיש גם אופציה לסורק טביעות אצבע. כדי להשלים את חויית הלמידה משתמשים יכולים גם לחבר למחשב מקלדת אלחוטית ועכבר אלחוטי.  

המחשב יהיה זמין החל מחודש מאי 2021, באמצעות חברת ׳מפעיל׳. 

 
Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG