עומר אונגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל: "שנת 2021 היא שנת מפנה בענף התשלומים בישראל, בזמן מועט יחסית ישראל סוגרת את הפער"

מימין, עומר אונגר (צילום אלמוג סוגבקר) ועוז עזריה (צילום - יח"צ)

מאסטרקארד מציגה את ה- "Tap on Phone"; טכנולוגיה חדשה שבה ניתן לשלם באמצעות קירוב אמצעי תשלום למכשיר סלולרי ובכך לבצע רכישות ללא מגע וללא צורך במסופון EMV. אמצעי התשלום כוללים: כרטיס אשראי, מכשיר סלולרי ומוצרים לבישים. בזכות האפליקצייה הייעודית, כל מכשיר אנדרואיד הופך למכשיר סליקה. הטכנולוגיה החדשה תושק בישראל בחודשים הקרובים.

מאסטרקארד תומכת ומובילה את המעבר לתשלומים "ללא מגע" כבר שנים רבות. הדרישה לדרכי תשלום מהירות יותר, נוחות יותר, בטוחות ועכשיו גם הגייניות יותר, הובילה את המעבר לתשלום ללא מגע. חוויות תשלום ללא מגע צפויות להיות הרגל קבוע עבור הצרכנים והעסקים גם לאחר סיום המגיפה. 

באמצעות Tap on Phone, כל בעל/ת עסק או עצמאי/ת (ללא קשר לגודלו) יכול/ה לספק חוויות צרכניות חדשות טובות יותר ללא מגע באמצעות מכשיר סמארטפון בעל מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד.

 
תמונה יח"צ

עוז עזריה, דירקטור פיתוח עסקי במאסטרקארד ישראל מציין כי "טכנולוגית Tap on Phone תאפשר בעתיד לכל נקודת מכירה או בעל/ת עסק עם טלפון חכם או טאבלט אנדרואיד לקבל תשלומים ללא מגע. כמו כן הטכנולוגיה מאפשרת לספק קופות דילוג מהירות, שחשובות יותר ויותר ככל שהצרכנים מחפשים חלופות מזומנים ללא מגע וללא שהיה ארוכה במקום. אחת הדוגמאות הטובות לדרישה לטכנולוגיה זו היא קטגוריות מסעדות ובתי הקפה. 

מאסטרקארד פועלת על מנת לצמצם חסמי כניסה במעבר לעולם תשלומים דיגיטלי. היכולת להנפיק כרטיס וירטואלי באופן מיידי ישירות לסמארטפון או לשעון פוגשת את היכולת להפוך את אותו מכשיר גם למכשיר סליקה. החוויה הדיגיטלית בעולם הפיזי תתמזג גם לעולמות המסחר האלקטרוני כך שבקרוב הטלפון שלנו יאפשר לבצע רכישות באתרי אינטרנט באותה הנוחות ובאותה רמת אבטחה ממנה אנחנו כבר נהנים בעולם הפיזי. 

עומר אונגר, מנכ"ל מאסטרקארד ישראל מצין כי שנת 2021 היא שנת מפנה בענף התשלומים בישראל. למעשה, ברבעון השלישי של שנת 2020 תשלומים ללא מגע (Contactless) היוו מעל 80% מעסקאות הרכישה האישיות באירופה. כיום בישראל כשליש מכלל העסקאות הפיזיות וכשני שליש מהעסקאות במסופים שכבר תומכים בתקן EMV מתבצעות ללא מגע, כלומר בזמן מועט יחסית ישראל סוגרת את הפער. כעת, לאחר שלאחרונה הושקו מספר ארנקים דיגיטליים בישראל שפועלים על בסיס טכנולגיית הטוקניזציה של מאסטרקארד, ולאחר כניסתם הצפויה של ארנקים דיגיטליים בינ"ל קצב האימוץ בישראל רק ילך ויגבר, השימוש במזומן יפחת ואנחנו צופיים שישראל תהיה מהמדינות המובילות בעולם מבחינת אימוץ טכנולוגית התשלום ללא מגע תוך זמן לא רב הן בכרטיסים והן באמצעות ארנקים דיגיטליים ומכשירים לבישים".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG