יום שלישי , יולי 27 2021

6 דרכים שמקצועני AV יכולים להכין עצמם להתפתחות ה ICT

AV מקצועי ותפקידו במסגרת עולם המידע, התקשורת והטכנולוגיות (Information communication and technology – ICT) הוא לגשר בין עולמות העסקים, החינוך והקהילות הווירטואלי והמציאותי בשנה האחרונה. זה קל לדמיין את הקושי שהיה אילולא היה לנו ה AV המקצועי.

תמונה ראשית - Depositphotos

6 דרכים שמקצועני AV יכולים להכין עצמם להתפתחות ה ICT, AVmaster
Depositphotos

מקומות עבודה ולימודים היברידיים הם לא חדשים, אבל הרבה התקדמות התחום קרה בעקבות התנאים הכאוטיים ב 12 החודשים האחרונים. המגיפה האיצה לא רק את אימוץ הטכנולוגיה אלא גם את נוחות המשתמשים עם כלי קולבורציה (collaboration). הדור הבא של העולם הפיזי והדיגיטלי יהיה משולב אף יותר, עם תחום ה AV שישחק תפקיד מרכזי בהתפתחותו. לעת עתה זה ברור שיש בחירות לעשות בין חזרה מלאה לשגרה לבין מעבר מלא לעולם וירטואלי, או לעולם היברידי המשלב את שניהם.

6 דרכים שמקצועני AV יכולים להכין עצמם להתפתחות ה ICT, AVmaster
POLY

עתיד המשרד

לחברות אשר חזרו לתצורת עבודה של טרום-מגיפה יהיה יתרון יחסי.

יש יתרונות ברורים בעבודה מרחוק לעובדים: אין זמן נסיעה לעבודה, יותר מגוון פעילות וסל אפשרויות גלובלי. ולחברה המעסיקה יש יתרונות כלכליים: ללא משרד אומר ללא עלויות אחזקת משרד. אבל אחד היתרונות בעבודה פנים-אל-פנים אשר מוזכר רבות בקשר לקולבורציה (שיתוף פעולה) – אותם רגעים בהם ההשראה פורצת או שאלה שעולה, עם הזדמנות לנקיטת פעולה מיידית עם שותף אחד או יותר בסביבה הקרובה במשרד. האנרגיה וההתלהבות הנוצרת בהזדמנויות אלה לשיתוף פעולה לרוב מובילים לתוצאות יוצאות מהכלל.

דוגמא ידועה מגיעה מאחת החברות המצליחות, פיקסאר. בספרו "סטיב ג'ובס" כתב וולטר איזיקסון:

"אז סטיב ג'ובס דאג שבניין פיקסאר יתוכנן כדי לקדם מפגשים ושיתוף פעולה לא מתוכנן…" לגרום לאנשים לצאת מהמשרד שלהם ולהיפגש באטריום המרכזי עם אנשים שבדרך אחרת לא היו פוגשים. "דלתות החזית והמדרגות הראשיות והמסדרונות הובילו כולם לאטריום. הקפה ותיבות הדואר היו שם, לחדרי הישיבות היו חלונות אשר השקיפו לשם, האודיטוריום וחדרי ההקרנה הובילו לשם. מעולם לא ראיתי בניין המקדם שיתוף פעולה ויצירתיות טוב כמו בניין זה"

לא כל הבניינים נבנו כדי לקדם שיתוף פעולה מקרי, אבל אזורי עבודה לשיתוף פעולה היו מקובלים גם לפני המגיפה, עם אינטגרטורים ואנשי AV הבונים חדרי צוות (Huddle) בקצב מטורף. בזמן שהיתרונות של ICT ימשיכו להניע אותנו אל העתיד, יש עדיין את עניין המפגש המקרי במשרד שאסור להתעלם ממנו כגורם צמיחה לחברה.

 
6 דרכים שמקצועני AV יכולים להכין עצמם להתפתחות ה ICT, AVmaster
LG

העתיד הוא וירטואלי – איזון הוא המפתח!

הצלחת עתיד החברה מבחינה אחת מונח באיזון בין לתת לאנשים יכולת וירטואלית עם ICT ולהבטיח קרקע פוריה למפגשים מקריים ועוצמתיים. AV מקצועי יכול להכיל מפגשים אלה עם אזור מפגשים וירטואלי הנגיש כל הזמן לעובדים מרוחקים, בדומה לחדר צוות אבל וירטואלי.

כדי להפוך אזורי עבודה וירטואליים היברידיים אלה למציאותיים, אינטגרטורים צריכים להבין ולפעול בשני העולמות, הפיזי והווירטואלי.

6 דרכים שמקצועני AV יכולים להכין עצמם להתפתחות ה ICT, AVmaster
TECOM

1. זיהוי והבנת תפישת השירות הרביעי (fourth utility concept)

אם אתם עובדים היום ב AV/IT, זה  קריטי להבין את "תפיסת השירות הרביעי". תום שירקליף ורוב מורטשיסון, המייסדים השותפים של "בניינים חכמים" (Intelligent Buildings) הטביעו את המושג. הגישה ממקמת את השירות הרביעי – קישוריות אינטרנט ו ICT עצמו – כנדרש לתשתיות בניין יחד עם שלושת השירותים הבסיסיים של גז, מים וחשמל. עם מספר עולה של טכנולוגיות המתכנסות על גבי הרשת, ההבנה איך הכל צריך לעבוד יחד בצורה שקופה היא המפתח. ICT הופך במהירות למשותף עבור כל הפרויקטים שאינטגרטורים ואנשי AV יבצעו.

6 דרכים שמקצועני AV יכולים להכין עצמם להתפתחות ה ICT, AVmaster
לוג'יטק

2. לאפשר הרחבה ב"יום השני" (day two)

אינטגרטורים ואנשי AV יצטרכו לפגוש את הצרכים העולים של הלקוחות לשירות מיידי ב"יום השני". שירותי תמיכה צד שלישי יכולים לסייע באספקת מעבר שקוף ללקוחות. חפשו יכולות אלה אצל ספקי התמיכה:

  • ידע, ניסיון והסמכות מקצועיות לטכנאי ה AV והמהנדסים
  • תמיכה טכנית וסיוע לפי דרישה
  • משאבי פתרון תקלות. שיחה לפי דרישה, התכתבות או וידאו
  • תמיכה וניטור מרחוק
  • שירות תמיכה "White Label". מענה לשיחות כאילו היו למוקד צוות התמיכה הפנימי של החברה

3. שירות בהתאם לקנה מידה, לפרויקטים פשוטים ומרובים

איחוד טכנולוגיות והתפקיד הגדול שה AV משחק הוביל לכך שהפך לשירות בסיסי בכל הנוגע לשירותי שיתוף פעולה ותקשורת (UCC). התוצאה היא שפריסות ופרויקטים הם כעת פשוטים יותר. פרויקטים פשוטים אלה הם גם בנפח גבוה יותר ופרוסים על גבי אזורים גאוגרפיים גדולים, בכל סביבה וסקטור ומניעים את הצורך להתאמה לפי קנה מידה.

6 דרכים שמקצועני AV יכולים להכין עצמם להתפתחות ה ICT, AVmaster
פרויקט מטח של IVS (תמונה - AVM)

4. יישום יכולות גלובליות ברמה המקומית

יכולות גלובליות הן בעלות ערך שווה לאינטגרטורים, ברמה המקומית או האזורית. תפישות אלה של התאמה לקנה מידה מיושמות גם בפרישה בין ערים, מדינות או ארצות. עיבדו עם ספק שירות שיוכל לעזור להתאים לקנה המידה, כמו גם לשפר יעילות. לדוגמא: אינטגרטור אשר עובד עם שרשרת אספקה גלובלית צריך להתמודד עם ניהול מלאי, תנאי אשראי, הדרכות מוצר ומיטוב עבודה. WESCO ו Anixter כבר מנווטים בפרויקטים כאלה ביומיום ויכולים לסייע לאינטגרטורים במיטוב צעדים אלה.

6 דרכים שמקצועני AV יכולים להכין עצמם להתפתחות ה ICT, AVmaster
סמינר הקיבוצים (תמונה - AVM)

5. בטיחות, ביטחון ויצרנות

בקרת גישה ואבטחת בריאות באמצעות טכנולוגיות AV יכולות לתת שירות בשימושים חדשים לשיקוף מבקרים ולספק סביבת עבודה בטוחה ובטיחותית. התקדמות ה AV סוללת את הדרך לקישור טכנולוגיות הרפואה והבטיחות – כמו "גישה ללא מגע" (touchless access), סורקים טרמיים, שירות סיוע וירטואלי, ביטחון וגישה מאובטחת לבניין. התוצאה היא ממשק פשוט לשימוש למשתמשים המרחיב את מגוון השירותים אשר מציע האינטגרטור.

6 דרכים שמקצועני AV יכולים להכין עצמם להתפתחות ה ICT, AVmaster
תמונה - AVM

6. להבין את הלקוחות החדשים ב AV

כשקבלת ההחלטות עוברת ממנהלי הבניין והנדל"ן אל IT ולמשרד מנהל הטכנולוגיות, תעשיית ה AV צריכה להבין שה IT  מחפש פתרונות plug-and-play שנפרסים בקלות בין אזורים גאוגרפיים גדולים, בין אם הפרויקט בעיר או מחוץ למדינה

עם כמעט כל מה שאתם צריכים כדי לסייע בנווט בין השינויים שרואים בתעשייה, הניסיון והפתרונות שלנו יועילו לכם במספר דרכים, כולל:

  • פיתוח וניהול שרשרת האספקה שלכם וייעול ניהול משאבים, יחד עם הורדת בלאי וקצב התיישנות
  • שירותי פריסת פרויקטים להזרמת פרויקטים הכוללים מספר מוצרים, ריבוי קבלנים, מתקינים או אינטגרטורים, ניהול מצאי גדול ויישומים גלובליים.
  • שיפור שירותי התקנות להפחתת עלויות וקיצור זמני התקנה
  • מומחיות טכנית לסיוע ביכולות ה"יום השני"

רוצים שההצטיידות הבאה תהיה מוצלחת באמת?

קבלו את הידע החשוב ישירות למייל