Huddle Hub One – מעכשיו גם בישראל בייצוג של אולטק פתרונות (תמונה: hrt)

 

hrt האיטלקית, ספקית פתרונות התצוגה החדשניים בסדרת Huddle Hub One, הודיעה על מינוי אולטק פתרונות (All Tech Solutions) כמפיצה הרשמית של פתרונות החברה בישראל.

Huddle Hub One היא מערכת תצוגה שתומכת באפשרות לשדר באופן אלחוטי למספר חדרים באותה העת, עם תמיכה בעד ארבעה מפגשים עצמאיים בו זמנית, כשבכל מפגש יכולים עד שישה מציגים לשלוח לתצוגת 4K את המסכים המוצגים בהתקן שלהם. היא מאפשרת קבלה ושליחה של מצגות אל המסך ישירות מההתקנים של המשתמשים בשיטת BYOD, בין אם מדובר במחשב נייד, טאבלט או טלפון חכם – עם תמיכה ב-Windows, ב-macOS וגם ב-iOS ובאנדרואיד. הם גם מגיעים עם תוכנת לקוח שאפשר להתקין בכל מחשב, בכל מערכת תומכת Android TV, או בכל טלוויזיה חכמה עם מחבר HDMI פנוי ותמיכה בחיבור דונגל מבוסס אנדרואיד.

לפי hrt מדובר בפתרון שזמין לשימוש בכל מרחב בבניין הארגון כולל לובי, חדרי ישיבות קטנים וכן שטחים פתוחים, שבנוסף גם מוזיל את העלויות לכל מפגש, במיוחד לאחר שלאחרונה נוספה היכולת לתמוך בחיבור אלחוטי, לראשונה בתעשייה, של התקני קול ווידאו כדי ליצור סביבת וועידות ווידאו בקלות יחסית עם התקני USB. המערכת גם משתלבת עם רוב פתרונות התוכנה להקמה של וועידות וידאו, כולל Skype fo Business ו-Teams של מיקרוסופט, WebEx ו-Spark של סיסקו, Slack וכן Hangouts של גוגל לצד פתרונות נוספים.

"אנחנו נרגשים לקראת ההזדמנות לשתף פעולה עם אולטק פתרונות בשוק המאוד טכנולוגי ומאוד תחרותי בישראל. כאחת המדינות המתקדמות ביותר בעולם ידועה ישראל בפיתוח ואימוץ של טכנולוגיות חדשות, במיוחד כשזה מגיע לתחום התקשורת ושיתוף הפעולה. זה יוצר את התנאים המיטביים להצלחה של Huddle Hub שעולה על כל מוצר מתחרה במונחים של יכולות וביצועים. אולטק מקדישה את זמנה לסייע לעסקים ולארגוניים ממשלתיים לבחור את פתרונות ה-AV וה-IT המתקדמים ביותר, ולכן היא מהווה את השותפה המושלמת עבור hrt", אמר סטפאנו ספטיני, מנכ"ל hrt.

שיתוף אלחוטי ל 150 משתתפים

יתרון נוסף וחשוב של הפתרון מבית HRT הוא יכולת העברת המצגת באולמות גדולים עד ל 150 איש אשר יכולים לצפות בתוכן המוצג במכשיר האישי שלהם- מחשב, סמארטפון או טאבלט, באמצעות חיבור אלחוטי ויישום BYOD. נשמע מיותר ? לא כאשר אתה יושב בשורה ה 20 באודיטוריום ענק.

ועידת וידאו כבונוס 

פתרון ה HHO מצויד בכניסת USB שנועדה לחיבור מצלמתUSB (גם PTZ) ליישום ועידות וידיאו. באמצעות גרסת התוכנה המותקנת במחשב, יכול המשתמש לבחור את המצלמה כמקור תמונה לחדר הישיבות ולהפעיל אותה באמצעות אחת מהתוכנות או שירותי הוידאו הקיימים בשוק. התוכן ממכשירו האישי יוצג על המסך הראשי לעיני כל המשתתפים.

מחויבים לפתרונות הטובים ביותר

אולטק פתרונות היא חברה פרטית שפעילה בשוק כבר יותר מעשור ומספקת פתרונות חומרה ותוכנה לארגונים וספקי שירות. החברה פעילה במגזר הממשלתי לצד המגזר העסקי, עם פתרונות ויכולות שמשלבות בין IT ל-AV, כולל סיוע וייעוץ בהגדרת פרויקטים בתחום.

"hrt היא חברה מאוד מעניינת. ההתקנים שלה מציעים חדשנות מרשימה שלא מצענו במוצרים אחרים, כמו תצוגה אלחוטית מהתקן להתקן, ארבעה מפגשים מקבילים, שילוב עם UC/VC ועוד. אנחנו בהחלט מאמינים ש-Huddle Hub יכול להוות פתרון שישנה את התמונה בשוק התובעני שלנו. אנחנו מחויבים לספק את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחות שלנו, ואנחנו רוצים ליצור שותפויות עם ספקים אסטרטגיים שמשלימים את ההיצע שלנו ושותפים לחזון שלנו לפיתוח יחסים ברי קיימא. hrt היא חברה נהדרת עם מוצרים מאוד מקצועיים וחדשנות פורצת דרך", אמר דב קובסניאנו, מנכ"ל אולטק פתרונות.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG