TB6 Standard עם 6 יציאות FHD למרחק 70 מטרים (תמונה: advoli)

 

אדבולי (advoli) הודיעה כי היא מציעה שני כרטיסי תצוגה נוספים עם יציאות תואמות HBaseT. הכרטיסים החדשים זכו לשמות TB6 Standard ו-TA6 Distance, והם מצטרפים לכרטיס הנוסף שכבר הושק בעבר תחת השם TA6, ומעתה יופץ תחת השם TA6 Performance.

כמו הכרטיס הראשון במשפחה, גם הכרטיסים החדשים הם כרטיסי PCIe 16x, וגם הם מספקים שש יציאות HDBaseT נפרדות להעברת תוכן, אך הם אמורים לספק פתרונות מעט שונים, וכנראה גם מעט זולים יותר. לעומת TA6 Performance שמציע העברת תוכן באיכות של 4K למרחק של עד 100 מטרים, שני הכרטיסים החדשים מציעים רזולוציית 1080p 'בלבד' למרחקים של 70 מטרים (TB6 Standard) ו-150 מטרים (TA6 Distance) באמצעות כבלי CAT סטנדרטיים.

ויש עוד הבדל משמעותי למדי. בעוד הכרטיס הראשון היה מבוסס על השבב הגרפי המשובץ Radeon E9550 מבית AMD, הצמד החדש מבוסס על מעבד מעט פחות ביצועיסט בדמות Radeon E8860.

שלושת הכרטיסים כוללים כלי אבחון מובנים שיכולים להקל על ההתקנה וכן על התחזוקה. בנוסף הם מציעים את האפשרות לניהול מרחוק ותאימות עם כל המקרנים והתצוגות כמעט שקיימים בתעשייה בזכות היכולת לדמות העברת אותו בקרה מסוג IR ,RS232 או CEC. כמו כן אפשר להעביר או לדמות נתוני EDID, הנתונים המאפשרים לזהות תצוגות מורחבות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG