בעולם בו ההופעות הגדולות עצרו (ובשאיפה יחזרו בקרוב), היכולת להעביר חווייה של מופע וירטואלי בתוך חלל המכונית הפכה לחשובה ביותר. HARMAN עושה שימוש במערכות הסאונד האיכותיות, ביכולות ה-5G ובשירותי הענן, כדי להעביר את האנרגיות של ההופעות היישר למכונית. ההגה נסוג ומפנה מקום למסכים ההקיפיים ומערכות הסאונד מתכווננות להעדפות המאזינים.
״מכוניות נועדו לא רק לנהיגה. הן חלק אינטגרלי מהחיים שלנו ואנו מעבירים בהן לא מעט זמן. כמובילת שוק יש לנו יכולת לשלב מגוון טכנולוגיות רכב, כולל תא הנהג הדיגיטלי, יחידות טלמטריה, אודיו, פתרונות תוכנה מבוססי-ענן ו-ADAS עם הבנה עמוקה של מגמות בשוק הרכב וצרכים של הנהג והנוסעים״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית HARMAN ישראל. ״החזון של Experience per Mile שהוצג כבר לפני שנתיים שם את הצרכן במרכז והתערוכה השנה רק מדגישה את המחוייבות של הרמן למסע. HARMAN ExP מבטיחה שהטכנולוגיות יעבדו חלק האחת עם השנייה כדי ליצור פתרונות עשירים שמעבירים את החוויות שהצרכנים מבקשים״. לדברי גבע, הבידול של HARMAN ממתחרותיה טמון בהבנת רצון הצרכנים וההעדפות שלהם כשהם בתוך מכוניותיהם. ״היצרנים יהנו מהפרסונליזציה ומהסינרגיה הטכנולוגית בעוד הנהגים ייהנו מחוויית נהיגה מקושרת בהתאם לצרכיהם״.