Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שני, דצמבר 1
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית תוך 48 שעות בלבד- מטריקס הקימה מערכת CRM חירום עבור משרד החקלאות
    חרבות ברזל

    תוך 48 שעות בלבד- מטריקס הקימה מערכת CRM חירום עבור משרד החקלאות

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER4 בדצמבר 2023אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    המערכת המבוססת על פלטפורמת סיילספורס, משרתת את משרד החקלאות לניהול הפניות בימי החירום, מענה לחקלאים, ריכוז המידע והצגתו למקבלי החלטות בחמ"ל המשרד הפועל 24/7.

    מימין - דניאל אלימלך (קרדיט תמונה סם יעקובסון) ואמיר זיו (תמונה - יח"צ)

    משרד החקלאות עומד מאז ה- 7 באוקטובר בפני אתגר עצום, שכן חקלאים רבים הממוקמים באזורי העימות בצפון ובדרום עזבו את משקיהם כחלק מתכנית הפינוי, וכן נרשם מחסור בעובדים כתוצאה מגיוס המילואים הנרחב. מצב זה של מחסור בידיים עובדות ותוצרת חקלאית שמושלכת לפח, עלול להוביל לפגיעה עצומה במשק ובביטחון הכלכלי והתזונתי של מדינת ישראל, במיוחד במצב מלחמה.

    משרד החקלאות נדרש לפתרון מהיר ויעיל לתיעוד, טיפול ומעקב בפניות החקלאים. חברת מטריקס נבחרה על ידי צוות אגף הטכנולוגיה של משרד החקלאות להקים במהירות מערכת CRM שתאפשר להתמודד עם המידע הרב שמצטבר בפניות חקלאים, מתנדבים וגורמים נוספים. בעקבות הפניה ריכזו במטריקס צוות שנרתם למשימה וביחד עם מומחי הטכנולוגיה של משרד החקלאות ביצעו עבודת אסטרטגיה ואפיון של הצרכים ומטרות המערכת, בחירת הפתרון ויישומו. לצורך יישום הפרויקט נבחרה פלטפורמת ה- CRM של סיילספורס  (Salesforce),  המכילה מספר רב של יכולות תחת מעטפת אחת. גרסה ראשונה של המערכת עלתה לאוויר והייתה תפעולית תוך 48 שעות מתחילת הפעילות.

    המערכת שפותחה ע"ג פלטפורמת סיילספורס מאפשרת למשרד החקלאות לייצר רשימה מקיפה של כל חקלאי ישראל, תוך זיהוי ועיבוד הנתונים של החקלאים שנמצאים בקווי העימות. היא מאפשרת לרכז את כלל הפניות שמגיעות בערוצים שונים כמו מיילים, פניות באתר ושיחות טלפון יזומות של טלפני המשרד למערכת מרוכזת אחת. המערכת מאפשרת לא רק לרכז נתונים אודות הפניות השונות, אלא גם לקבל עליהם תובנות באמצעות רכיב BI, תוך שמירה על אבטחת נתונים ברמה גבוהה. 

    בעקבות יישום הפלטפורמה יכולים כיום נציגי משרד החקלאות ליצור קשר יזום עם החקלאים ולשמוע מהם ישירות על צרכיהם השונים, זאת כאמור לצד הפניות שהגיעו באופן ישיר מהחקלאים בערוצים המקבילים. פניות אלו מוצגות באופן ברור בלוח מחוונים (Dashboard) מבוסס POWER BI של חמ"ל משרד החקלאות ומסייעות למקבלי ההחלטות לבצע מעקב אחרי כל פניה וטיפול בה. לדוגמא המערכת מסווגת פניות של חקלאים הזקוקים למתנדבים לצורך קטיף פירות וירקות, ומאפשרת לעשות חיבורים לפניות של אזרחים המבקשים לתרום מזמנם לטובת השמירה על המשק. 

    על פי נתוני משרד החקלאות עד כה ריכזה המערכת כ- 15אלף רשומות של חקלאים ברחבי הארץ, איתם שומר המשרד על קשר רציף בימים אלו. מאז עלייתה של המערכת לאוויר לפני מספר שבועות טופלו מעל 1500 פניות.

    אמיר זיו, סמנכ"ל בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע של משרד החקלאות: "אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע בראשותי נדרש לפתח כלים במהירות שיא אשר יתמכו ויתנו מענה לצרכי המשרד בחירום בהיבטים רבים. מערכת ה- CRM שהוקמה ע"י אנשי המשרד בהובלה של מנהלת הפרויקטים הראשית מיכל ברק בשיתוף פעולה עם מומחי מטריקס, כאמור בזמן שיא, תסייע למומחי המשרד לקצר את זמני התגובה ולהתמקד בעבודה החשובה שלהם לשמירה על עצמאותה התזונתית והכלכלית של ישראל בחירום וגם בעתיד."

    דניאל אלימלך, מנהל פעילות סיילספורס במטריקס: ברגע שקיבלנו את הפניה ממשרד החקלאות הבנו כי מדובר באתגר בעל חשיבות לאומית שדורש תכנון מדויק ויישום מהיר על מנת לעמוד בלחץ הפניות הרב של חקלאים למשרד החקלאות. הפעלנו את מיטב המומחים שלנו כדי להבין כיצד אנחנו מגייסים את הכלים הנכונים והטובים ביותר עבור הצרכים של המשרד בעיתות חירום אלו, תוך שימת דגש ורגישות למתן שירות מיטבי לחקלאים. מאז כניסתה של פלטפורמת Salesforce לשוק הפתרונות למערכות CRM, הבשורה שהפלטפורמה הביאה עימה הייתה מאוד ברורה, הקמת אפליקציות עסקיות בזמן קצר, דבר המתאפשר באמצעות שימוש ברכיבים מן הקופסא הקיימים בפלטפורמה. אני סבור שהצלחת הקמת חמ"ל בחירום של משרד החקלאות תוך 48 שעות תביא לשינוי גישה גם במשרדי הממשלה במתן פתרונות מתוך הקופסא וצמצום משמעותי בלוחות הזמנים בפרויקטים הן בחירום והן בשגרה שתבוא עלינו במהרה."

     
    CRM
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Article"האפשרות הזו לשבת סביב שולחן אחד, לחלוק כשווים בין שווים"
    Next Article חיים חזק מונה לתפקיד מנכ"ל Cloudojo – זרוע הענן החדשה של בזק בינלאומי
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    שיר תמיכה בישראל מפי הבכיר בחברת הסייבר העולמית

    קרא עוד

    כפר עזה שנוסד ע"י חברי תנועות נוער מתחיל את שיקומו בשבט הצופים של הקיבוץ

    קרא עוד

    צרו קשר ישיר במטרה לקבל פתרון מיידי ללא עלות – סיסקו מחבקת את העורף

    קרא עוד

    האשטגי ברזל – האמת על האשטגים ותוכן בטיקטוק במהלך המלחמה בין ישראל לחמאס

    קרא עוד

    קבוצת גטר משאירה אתכם מחוברים עם RUCKUS – אינטרנט אלחוטי חזק בממדים ומקלטים‎

    קרא עוד

    הזכות לקחת חלק – חמ"ל לשירות כוחות הביטחון ומפוני העוטף והצפון הוקם במהירות שיא

    קרא עוד

    פתרון CExpert של חברת YouCC: מרכז אינטראקציה אינטרנטי לארגוני אנטרפרייז

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.