בשנים האחרונות חלה התקדמות עצומה ביישום של מציאות מדומה, אך בניגוד לשנות התשעים בהן היה ניתן למצוא מתקני VR במרכזים גדולים, כיום המשתמשים מעדיפים להישאר בגבולות הבית. אולי מכיוון שהמערך הממוצע דורש לא מעט ידע טכני וגם חומרה יקרה במיוחד

mk2, אחת מחברות המדיה והקולנוע הגדולות באירופה, רוצה לשנות את המצב: לחברה כבר יש את מתחם ה-VR הגדול ביותר ביבשת, אך היא מעוניינת להקים מערך הפצה שלם דרכו היא תוכל למכור מתקני מציאות מדומה תחת המותג הפרטי שלה לאולמות קולנוע, מרכזי בידור ומוזיאונים. 

החברה תציע מבחר של שנים עשר תאי מציאות מדומה אשר יתבססו על שלושת הטכנולוגיות המובילות בשוק :  PlayStation VRשל סוני, Oculus Rift שנקנתה על ידי פייסבוק ו – HTC Vive. לכל תצורה יהיו גם חיישנים שונים לזיהוי תנועות גוף.

על פי mk2, את החלקים של המערכת ניתן להוציא מהארגז ולהתקין תוך שעה בלבד.

 mk2 תדאג גם שמיטב חברות המדיה המתמחות במציאות מדומה כמו Felix and Paul Studios יספקו תכנים מתאימים. (לא מעט טכנולוגיות חדשות נופלות בשל מבחר מועט מדי של תכנים). זאת בנוסף למאות תכנים קיימים מתחום הגיימינג.

 

נכון להיום, mk2 החלה בשיתופי פעולה עם הספרייה הלאומית של צרפת, קרן הקולנוע של לוקסמבורג וחברות מדיה נוספות באסיה וברזיל. היעד השאפתני שהציבה לעצמה הוא הצבה של כ-70 תאים פעילים ברחבי העולם עד אמצע השנה וכ-200 בסך  הכול עד סופה. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG