NEC Dispaly הציגה במהלך תערוכת DSE 2019 בלאס וגאס את ALP Pro, הגרסה החדשה והמעודכנת של פלטפורמת האנליטיקה רבת העוצמה שלה. מדובר בפלטפורמה שמיועדת בעיקר לשימוש בידי קמעונאים המבוססת על בינה מלאכותית בכדי לספק מדידות תכנים ונתונים בזמן אמת, וכדי לעזור לחדד את המסרים המוצגים בשלטים הדיגיטליים בהם הם משתמשים.

המערכת אף מסוגלת ליצור תכנים ממוטבים באופן אוטומטי עם המלצות לגבי קהל יעד, וכך לאפשר לקמעונאים להציג תכנים המבוססים על גיל, מין, אירועים ואפילו מזג האוויר. בנוסף המערכת יכולה להציע תכנים בהתאם למגזרי צרכנים שונים, וגם זאת באופן אוטומטי, בהתאם לניתוח התמונות וסרטוני הווידאו שלהם כשהם נמצאים בחנות.

הפלטפורמה המלאה של המערכת מבוססת על תוכנה וחומרה, עם שירותים מנוהלים וכאמור גם עם אנליטיקה של ביג דטה. היא מציעה את התקני הקצה, המצלמות והחיישנים לאיסוף הנתונים וכן את השילוט הדיגיטלי להצגת התכנים המותאמים. בנוסף היא מציעה ממשק תכנות לאינטגרציה קלה עם מערכות ניהול התוכן המובילות.

"עם ALP Pro התמקדנו בבניית פלטפורמת אנליטיקה המבוססת על חשיבה קדימה המאפשרת ללקוחות שלנו לקבל החלטות מיודעות בכדי לשפר את הביצועים בחנות, וכדי לעמוד במטרות שלהם. זו פלטפורמה ייחודית שממנפת את עוצמת הבינה המלאכותית כדי להעביר הודעות ממוטבות באופן אוטומטי, כולל היכולת למדוד את זמני ההשתהות של הלקוחות והפעלת תכנים, במקביל לכך שהיא מספקת רמה גבוהה יותר של נתונים אנליטיים כדי להעריך את הביצועים של המסרים השונים", אמר ריצ'ארד ונטורה, סגן נשיא לאסטרטגיה ב-NEC Display.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG