כיום כבר אין ספק ששיווק באמצעות וידאו עבור הקהל הרחב או בין עסקים לבין עצמם (Business 2 Business)  מחייב שימוש בטכנולוגיות מותאמות אישית אשר משפרות ומחדדות את המסר השיווקי ודואגות לעשות זאת באופן המהיר והמקצועי ביותר

 לכן, אין זה מפתיע ש-Vidyard הוסיפה לפלטפורמת השיווק שלה מספר אפשרויות שיעזרו למקד קמפיינים בוידאו באופן פרטני. לדוגמה, מעתה ניתן יהיה להמשיך להקליט הודעות וידאו מוקלטות גם כאשר חל ניתוק מהרשת ולשלב פרטים אודות קהל היעד ואפילו בעלי תפקידים בחברה לפן הוויזואלי – קולי של הקמפיין עצמו, כך שהנמען יידע שהסרטון מיועד ישירות אליו, ממש כמו שהיום הוא רואה את שמו מופיע בכותרת של הדואר האלקטרוני שאנחנו שולחים לו.

גם התוסף של החברה לכרום המאפשר לשלוח הודעות וידאו ישירות מתוך הדפדפן או חשבון ה-Gmail לכתובת הדואר של הנמען ולקבל התראה ברגע שהוא צופה בהודעה, יזכה לשדרוג משמעותי וייקרא GoVideo. GoVideo יהיה זמין גם בתור אפליקציה נפרדת עם ממשק משופר ומהיר. בין היתר יהיה אפשר לבצע אינטגרציה עם פלטפורמות נוספות המיועדות לניהול קשרי לקוחות כמו Zendesk Salesforce ו-Outlook.

אגב, יכול להיות ששמעתם על Vidyard גם במסגרת סדרת מתיחות של האחד באפריל, במהלכן היא הציעה שירות חדש בשם GoVHS לשליחת הודעות וידאו מוקדשות אישית על גבי קלטות וידאו…

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG