לספק מודעות מוכוונות מין וגיל בזמן אמת – YCD Insight (תמונה: YCD Multimedia)

 

אחת השאלות הגדולות בה מתחבטים בעלי חנויות היא כיצד להשתמש בשילוט דיגטילי באופן חכם יותר, באופן שיצליח להציע ללקוחות מודעות מוכוונות היטב. כלי חדש שהשיקה YCD מולטימדיה (YCD Multimedia) הישראלית, המתמחה בפתרוונת תוכנה לשילוט דיגיטלי, יכול לעזור. מדובר בכלי שזכה לשם YCD Insight והוא מספק, לפי החברה, ניתוח לקוחות דמוגרפי בזמן אמת.

בהודעה לעיתונות מסרה החברה כי YCD Insight יכול לספור את מספר המבקרים בחנות, ולספק פרטים אודות הגיל, המין וזווית הצפייה של כל אחד מהם. במידע הזה אפשר להשתמש בכלי ניהול התוכן של החברה, YCD Cnario, כדי לכוון את התצוגות ואת המסרים בלוחות המודעות כך שיתאימו לקהל שנמצא בחנות, ובחלקים שונים שלה בו זמנית.

"החברה ראתה צורך הולך וגובר לדרכים חדשות למדידת קהל בחנויות בתעשיית הקמעונאות, ו-YCD Insight היא התוצאה. עם כלי האנליטיקה בזמן אמת החדש הזה קמעונאים יכולים בנוסף גם להשוות אחוזי המרה בין חנויות ברשת, למטב את ההצבה של תצוגות כדי להשיג חשיפה מרבית וליעל בצורה מירבית את התוכן הפרסומי באמצעות הכוונת התוכן בהתאם לדמוגרפיה של הלקוחות", מסרה החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG