Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שלישי, דצמבר 2
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית חדשנות, איכות והנאה לכולם – הערכים שמאחורי המיתוג החדש של LG
    חדשות

    חדשנות, איכות והנאה לכולם – הערכים שמאחורי המיתוג החדש של LG

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER18 באפריל 2023אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    אסטרטגיית המותג החדשה נועדה לחזק את החיבור והקשר עם קהל הלקוחות בכל הגילאים ברחבי העולם 

    LG חשפה זהות ויזואלית חדשה לסמלי המותג שלה, זו מגיעה להעצים את הערך Life's Good בו דוגלת החברה – במראה דינמי צעיר וחיובי יותר עימו יפגשו לקוחות מכל העולם, בזירה הוירטואלית והפרונטלית.

    המיתוג החדש של החברה שותף עם עובדיה ברחבי כל העולם, LG התוותה והתאימה את נראות המותג לכל המדינות והדורות, כולל לדור ה-Z, מתוך השאיפה לחזק את החיבור לכלל לקוחותיה. זהות המותג החדשה מחזקת את  ערכי הליבה של LG – "חווית לקוח בלתי מתפשרת", "חדשנות ממוקדת לצרכי האדם" ו"להעצמת האושר". 

    סיסמת המותג, Life's Good, מכילה בתוכה את המסר כיצד החברה מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מחיי איכות, עם יכולת מעשית להתפנק ברגעים חשובים, יומיומיים, באמצעות מוצרים ושירותים של LG. כחלק ממשימת המותג, החברה שואפת להעניק חיים טובים יותר, ואף תורמת להם ולעתיד טוב יותר רבות, עם פעילותה וצעדיה הידידותיים לסביבה, לחברה ולחיים בכדור הארץ.  

    LG

    קונספט המותג החדש כולל את שינוי הזהות החזותית של LG, פרשנות מחדש של תחושת ה "יחד" הקיימים במותג. החברה שואפת להגביר את האינטראקציה שלה עם הלקוחות באמצעות זהות חזותית חדשה זו, המוסיפה חיוניות, אלמנטים אינטראקטיביים, וספין חדש לתדמית המותג הקיימת.  

    במרחב הדיגיטלי, סמל החברה "יתעורר לחיים", יפנה ללקוחות ברמה חדשה של אקספרסיביות. הסמל מורכב מהאותיות 'L' ו- 'G', יכול לבצע שמונה תנועות ייחודיות, כולל הנהון, סיבוב וקריצה. עם יכולות חדשות אלו, סמל המותג יוכל לברך את הלקוחות בחיוך ידידותי, לנוע יחד עם מוזיקת רקע בפלטפורמות דיגיטליות במגוון דרכים הומוריסטיות, מותאמות ושנונות.  

    בנוסף לצבע האדום הייחודי של LG, החברה תשתמש באדום LG Active האנרגטי בכל נקודות המפגש עם הלקוחות, פרונטליים ווירטואליים. כמו כן, הוכנסו גם אלמנטים הדרגתיים שונים באדום אקטיבי של LG, לבן ושחור, המציעים מגוון ייחודי לכל מוצר או שירות. 

    החברה גיבשה גם גופן חדש לסלוגן המותג Life's Good, ויעשה בו שימוש באופן נרחב יותר באריזות המוצרים. כמו כן, בגופן משולבות בתחכום צורות בהשראת מוצרי LG השונים והמגוונים. 

    LG

    אסטרטגיית המותג החדשה של LG תחזק את הזהות הייחודית של החברה, ותמחיש את נכונותה ויכולתה להתפתח עם ולצד קצב התפתחות החברה עצמה, לצד מחויבותה חסרת התקדים לספק חדשנות בחוויות הלקוח, בכל מקום בעולם. החברה מתכננת לנצל את נכס המותג היחיד מסוגו בכל נקודות הקשר עם הלקוחות ברחבי העולם כבר במהלך השנה. 

    William Cho, מנכ"ל חברת :LG "אסטרטגיית מותג חזקה ועקבית מאפשרת לנו לתקשר טוב יותר את הערך שלנו ואת הזהות הייחודית שלנו, המשלבת באופן הרמוני חדשנות, חיבור ואהבה. אסטרטגיית המותג החדשה של LG שואפת להפוך את המותג לאייקוני שיתאים לצרכנים בכל הדורות ובכל העולם. 

    מיתוג
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleסוגרים עסקה? 7 דברים שאתם חייבים לדעת לקראת חתימה על הסכם מסחרי!
    Next Article רכישה חברתית – zoom רוכשת את workvivo
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    מהפכה בנגישות לאירועים חיים: AI-Media ו-AVE משתפות פעולה בשותפות השכרה בלעדית באוסטרליה

    קרא עוד

    קבוצת הקמעונאות מולטי ריטייל השלימה מהלך לשדרוג תשתיות הסייבר באמצעות בזק בינלאומי וסיסקו

    קרא עוד

    מתי בישראל?? שיתוף פעולה פורץ דרך בין Google ל-HP Poly מציב רף חדש לעולמות הווידאו והקולבורציה. 

    קרא עוד

    איציק מלכה מונה למנהל פעילות פורטינט ישראל

    קרא עוד

    יובל פרומקין מונה למנהל לקוחות בהיטאצ'י ונטרה ישראל 

    קרא עוד

    Panasonic ממשיכה להוביל: קיימות טכנולוגית המתורגמת להשפעה אמיתית

    קרא עוד

    Biamp רוכשת את הקניין הרוחני והמותגים של ClearOne: מהלך שמחזק את אחיזתה בשוק האודיו-וידאו המקצועי

    קרא עוד

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד

    Warmy.io חושפת את Adeline – פתרון מבוסס בינה מלאכותית לשיפור הגעת דואר אלקטרוני ליעדו

    קרא עוד

    Prime View מציגה את הדור הבא של מסכי ה-110 אינץ’: בהירות של 800 ניט ותמיכה מלאה בעבודה בחללים מוארים

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    חזון חדש, הבטחה חדשה – Dahua ויניר מערכות חוגגות את היציאה לדרך המשותפת 

    קרא עוד

    Epson חושפת מערכת הדפסה תלת ממדית ישירות על אובייקטים

    קרא עוד

    אשטון בנטלי של קרמר קיבלה אישור מיקרוסופט: התקנות Teams Rooms מהירות ופשוטות

    קרא עוד

    Logitech משיקה את ה- Rally Board 65 ואת ה- Logitech Spot בישראל 

    קרא עוד

    ClearOne משיקה מצלמות AI חכמות ומערכות Collaboration חדשניות

    קרא עוד

    צעד חכם? Hall Technologies רכשה את Atlona

    קרא עוד

    מיצרנית שעונים לחברת ענק בינלאומית- Epson חוגגת 50 שנות מותג

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.