תמונות - AVM

כמות המבקרים בביתן לא הפתיעה אותנו, הפתרונות מבית וולסמארט (Wall-Smart) עונים על צורך הולך וגובר בתעשייה באמצעות מתקנים מעוצבים עבור מסכי מגע שונים לחללים אסתטיים מצד אחד ושמירה על הפונקציונאליות של אותם מסכי מגע מהצד השני.

סקירה מהירה בביתן מגלה תוספות חדשות כדוגמת מתקן ההופך את האנטנות האלחוטיות ליצירה מעוצבת, מתקן חדש לאייפד בגודל 10 אינץ' ועוד. 

"הצורך בפתרונות מעוצבים הגיע מהתחום הביתי תחילה, בו הלקוחות שמו לב כי רכשו מוצרים טכנולוגיים מתקדמים שלא תמיד נראים טוב, במיוחד כאשר הם מיושמים על הקיר, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה", אומרת גליה בן-דור וממשיכה בסקירת הפתרונות לפי סוגי ההתקנות: "ישנן התקנות חדשות – משרדים או בתים חדשים המבצעים הכנות למתאמי ההתקנה שלנו, שישמשו אותם לתליית מסכי שליטה ובקרה, אנטנות אלחוטיות או כל דרישה שתעלה. היתרון בהתקנות מסוג זה הוא היכולת להביא את המוצר לקו אפס, השם המקצועי הוא Flush Mount, פתרון זה ניתן ליישום בקירות בטון, וגבס, כאשר בסיום ההתקנה צובעים את החלק החיצוני בצבע הקיר. 

סוג ההתקנה השני הגיע מהשוק האמריקאי, בו לעיתים אין זמן להביא איש גבס או לבצע הכנות מיוחדות ולכן עולה הצורך ל'התאמה בדיעבד' (Retrofit). בטכניקה זו אין צורך בדיוק המוקפד כמו ה Flush Mount בזמן התקנת מתאם ההתקנה בקיר, היות והמסגרת מחפה על החיתוך בקירות הגבס. עדיין יש צורך ליצור חור בקיר למתאם ההתקנה אולם התקנה זו פשוטה יותר."

 

"אנחנו מספקים גם פתרונות יוקרתיים עבור קהל המחפש את הדבר הייחודי ביותר. זה יכול להיות משרדי יוקרה או פתרונות עבור יאכטות לדוגמא, בהן נעשה שימוש במשטחים מוצקים כדוגמת מתכת, שיש או עץ. מדובר בתחום ייחודי בו אנחנו מספקים פתרון מודולרי ללקוח הסופי תוך יישום תהליך טכנולוגי מתקדם מול הספקים עימם אנחנו עובדים. כך למשל הנגר יקבל מאיתנו קובץ CNC המאפשר לו לחתוך בדיוק הנדרש את הפתח עבור המתאם הספציפי"

הצורך במענה ייחודי בתחום צר יחסית מהווה כר לשיתוף פעולה פורה במיוחד עם יצרניות המסכים השונות, ולא רק איתן – גם יצרניות טכנולוגיה נוספות החלו להתעניין לאחרונה ובהן יצרניות רמקולים חכמים ואנטנות אלחוטיות, אשר מבקשות לאפשר ללקוחותיהן טכנולוגיה חכמה המשתלבת בבית.

בן-דור: "לאחר שנים ארוכות של פעילות והתמדה, 'זכינו' להגיע למקום שבו יצרניות שונות מגיעות אלינו ומבקשות לייצר להן מתקנים עבור מוצרים שונים. בצורה כזו יצרנו לפעמים שלוש גרסאות עבור אותו מסך מגע – פעם עבור התקנה בדיעבד (Retrofit), פעם עבור התקנות חדשות (Flush Mount) ופעם עבור התקנות על גבי משטחים מיוחדים."

"הדרישות הן לא רק להטמיע בצורה אסטטית ויפה, אלא גם לשמור על הפונקציונאליות של המוצר. אנטנה אלחוטית שמותקנת בצורה סגורה לגמרי תאבד את איכות הקליטה, ולכן אנחנו נדרשים לספק לה מסגרת שתאפשר שידור כאילו הייתה תלויה ללא מסגרת. אתגרים מסוג זה מייצרים דיאלוגים חיוביים עם היצרניות כדוגמת חברת Savant עבורה יצרנו מתקן למסך מגע בו משולב תרמוסטט, ועל מנת לשמור על פעילות התרמוסטט ניקבנו חורים. ב Savant ביקשו שנוריד את החורים ואמרו כי ימליצו לחבר רגש חיצוני כאשר המסך מוטמע במתקן שלנו, היות והנראות הייתה חשובה עבורם."

במקרים מסוימים השיח מוביל יצרניות לשינוים במוצר שלהן, באחת מאותן שיחות הבין יצרן כי פיזור החום שלו במסך המגע אינו מספק ושינה את עיצוב המסך כך שניתן יהיה להטמיעו ללא חורים במתאם התקנה של וולסמארט. 

"הפכנו לשותפים פעילים בפיתוח מוצרים של חברות אחרות, הן שולחות אלינו דוגמאות לפני שהן משווקות ומבקשום מאיתנו חוות דעת. הנסיון המצטבר שלנו מאפשר לנו לגלות נקודות חולשה ותורפה, אנחנו מעדכנים את נציגי היצרניות מולם אנחנו עובדים, והם מאוד מעריכים זאת. מערכת של אמון שנבנתה וממשיכה להיבנות, כאשר שני הצדדים רק מרוויחים ממנה."

ירידה בתחום הביתי ?

"ישנו דיון מתמשך לגבי התחום הביתי- התחושה של חלק מהתעשיה היא כי התחום הביתי הולך להתכווץ מכיוון שהכל יהיה בסגנון 'עשה זאת בעצמך', כדוגמת אלכסה, ג'וש (שהוצג בביתן של וול-סמארט בתערוכה). אנחנו לא חושבים כך. רוב הפתרונות עדיין דורשים מתקינים מקצועיים."

מהם האתגרים של Wall-Smart ?

"הדרישות מגיעות לרוב מדילרים שמשתמשים במוצרים ופתרונות המוצגים בתערוכות השונות כמו זו (ISE-2020) ומאוחר יותר מיושמים בפרויקטים השונים בתעשייה. מאחר ואנחנו פונקציה חשובה אבל לא 'קריטית' בשרשרת האספקה של היצרניות, אשר מתמקדות בפונקציונאליות המוצר ולעיתים מעט פחות בנושא ההתקנה שלו בחדר, מגיעים אלינו פעמים רבות לקוחות המחפשים פתרונות להתקנה מקצועית ואסטטית. זו חלק מהמשימה שלנו. אנחנו כאן כדי להמשיך ליצור יחד עם התעשייה, ובכוונתנו להתחיל לפתח מערכות יחסים הדוקות עם אדריכלים בישראל, להגשים איתם את חזון החללים המעוצבים ולהביא את הבשורה של Wall-Smart למדינה שבה היא פועלת."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG