Poly

 

תמונה ראשית – פולי

פולי (Poly), כחלק מהפעילות שלה ב-ISE 2020, הכריזה על Poly Lens כשירות ענן שמספק לארגונים יכולות ניהול וכן תובנות שונות ומורכבות. החברה הודיעה שהיא מציעה את המערכת החדשה לבדיקה וסקירה עם תמיכה מלאה וזאת במטרה לאפשר לארגונים לבחון במדויק, בקלות ובפשטות כיצד הם משתמשים בהתקני הפולי שברשותם במחלקות ה-IT.

לפי החברה Poly Lens נועדה לספק לארגונים את השקיפות ואת המידע שהם רוצים לקבל מהיישומים בהם הם משמשים בסביבת העבודה, כולל בעת שילוב של כלים או התקנים חדשים. המערכת צוברת נתונים ומציעה ללקוחות בהתאם לכך תובנות שיכולות להוביל לפעולות. בסופו של דבר, לאחר שורה של עדכונים של גרסת הסקירה המסחרית המוצעת, כל פתרונות ניהול הקצה של פולי ייבנו לכדי שירות נוח אחד. כיום, Poly Lens מספקת יכולות ניהול ועדכונים למשפחת Poly Studio X החדשה וכן ל-Poly G7500. לאורך הזמן היא תתפתח כדי לתמוך גם באוזניות השונות ובהיצע הטלפונים עם תבניות חדשות וחכמות יותר.

"העסקים של ימינו מבינים שכלי התקשורת ושיתוף הפעולה הנכונים יכולים להגדיל את הפרודוקטיביות, אך יש נקודה עיוורת בכל הנוגע לאופן השימוש בכלים בידי כוח העבודה שלהם. Poly Lens מספקת את הרמה הבאה של הנראות והיכולת לבדוק את מרחבי שיתוף הפעולה והשימוש במכשירים ללא צורך בהתקנת תשתית נוספת", אמר ביו וילדר, סמנכ"ל ומנהל כללי לתשתיות, ענן ואנליטיקה בחברה.

כאמור Poly Lens כבר זמינה כגרסת סקירה עם תמיכה מלאה באופן גלובלי ללא כלות. פרטים נוספים ותמחור עתידי יהיו לזמינים במהלך החודשים הקרובים. בקרו כאן לפרטים מלאים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG