HDL300 – לשיפור מערכת האודיו בחדרי ישיבות עם Zoom (תמונה: Nureva)

 

נורווה (Nureva), יצרנית של פתרונות שיתוף פעולה ושיחות וידאו לחדרי ישיבות, הכריזה כי מערכת האודיו שלה HDL300 צוינה בידי זום (Zoom) כמומלצת להתקנה כפתרון אודיו עבור חדרי ישיבות המבוססים על Zoom Rooms של החברה. לפי נורווה, התוספת של HDL300 מעניקה ללקוחות של זום מערכת מיקרופונים יעילה במיוחד המכסה את כל חדר הישיבות בעזרת אלפי מיקרופונים וירטואליים, ובעלות נוחה לקופת הארגון.

HDL300, לפי החברה, היא מערכת שמציעה התקנה קלה עם קישוריות בסגנון 'חבר והפעל', עם יכולת כיול אוטומטית ועם התחברות קלה יחסית לטכנולוגיות ומרכיבים אחרים שנמצאים בחדר, וזאת במטרה לאפשר שיתוף פעולה חלק ואיכותי בסביבה דינמית בה למרות שאנשים נמצאים בתנועה, המטרה היא לשמור על רמה אחידה ואחודה של האודיו, וזאת במקביל לאפשרות להשתמש ב-HDL300 לתמיכה בהשמעת אודיו ובתצוגות מבוססות וידאו.

בנורווה מספרים כי המערכת מבוססת על טכנולוגיה קניינית בשם Microphone Mist שעוזרת למקם ברחבי חדר הישיבות 8,192 מיקרופונים וירטואליים כדי לאפשר קליטת אודיו ברמה גבוהה מכל פינה בחדר, ולא משנה היכן נמצאים הדוברים ובאיזה כיוון הם מדברים, וזאת במקביל למערכת כיול אוטומטית שפועלת באופן רציף ושימוש בלוגריתמים לביטול הדהוד בחדרי ישיבות והתוועדות בינוניים עד גדולים.

"אנחנו שמחים שזום הוסיפה את HDL300 לרשימת המוצרים המומלצים שלה עבור Zoom Rooms. אנחנו מתרגשים לראות תגובות של לקוחות של זום הנחשפים לאפשרות להוסיף את מערכת האודיו החדשה והחדשנית הזו למרחבי העבודה שלהם", אמרה ננסי נולטון, מנכ"לית נורווה שהוסיפה שהחברה תציג את המערכת ואת הפעילות שלה עם זום בדוכן שלה ב-ISE 2019.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG