Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שני, דצמבר 1
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית סביב פרויקט שילוט דיגיטלי ? קבלו טיפים חשובים מיועצת בתחום
    חדשות

    סביב פרויקט שילוט דיגיטלי ? קבלו טיפים חשובים מיועצת בתחום

    דותן שובלBy דותן שובל15 בדצמבר 2020Updated:15 בדצמבר 2020אין תגובות2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    תחום מעניין שתופס תאוצה מגוון נסיבות הוא תחום שילוט הדיגיטלי. בין יצרני המסכים, הפתרונות הייעודיים ותחום הרישוי, קיימים פערים שאביבה אברהם, בעלת חברת הייעוץ AVA-TECH עושה לנו מעט סדר. 

    כמו כל דבר בחיים – ההצלחה תלויה בעיקר בשלב הראשוני, שהוא התשתית שממנה יכול הלקוח לפעול טוב יותר, לצמוח ולהרחיב את המימוש. אנחנו כמובן מדברים על שלב אפיון הצרכים. "לא רק לקוחות ענק עושים שימוש בשילוט דיגיטלי. גם מרפאת שיניים קטנה צריכה להציג מסרים והכוונה ללקוחות. תחום הרפואה, החינוך ועולם הפארם מחפשים את האינטראקציה עם הלקוחות באמצעות פתרונות שילוט דיגיטלי". 

    אל תנסו את זה בבית

    אביבה טוענת שכמו כל שירות מקצועי, כדאי ושווה ללקוח לעשות שימוש באנשי מקצוע שיכולים לתת לו מענה מצוין בשלבים השונים – ייעוץ, אינטגרציה, שירות וכמובן ניהול התוכן, ואי אפשר שלא להסכים עם הדברים. יש משפט שאומר – Do what you do best and outsource the rest וגם כאן בעיניי הוא נכון ומדויק. ללקוח ממוצע שרוצה להבין יותר ולגשת לפרויקט עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר כשאי להקשיב לראיון, להבין את השלבים, ללמוד ולהיות מסוגל לשאול שאלות מעולות במהלך הפרויקט וכמובן להיות פרואקטיבי הרבה יותר גם בהקשר של השגת מטרות הפרויקט. 

    לדברי אביבה, פתרונות השילוט הדיגיטלי מהדקים את הקשר עם המכשירים האישיים והאינטראקציה הזו רק תלך ותתעצם. עם הפנים ל 2021 טוענה אביבה שתחום השילוט הדיגיטלי יהפוך להיות מוצר "ארוז" טוב יותר עם תודעה גבוהה יותר על היכולות והעוצמה מצד הלקוחות, והתפתחות משמעותית מצד הספקים אשר תכלול פילוח נכון יותר שיוביל לתוכן מדויק יותר וכמובן אנליטיקה. 

    הטיפ החשוב ביותר לפי אביבה הוא – הגדרת המטרות באופן מדויק, למי הוא רוצה לפנות, מה הוא רוצה להשיג ובאילו אמצעים עליו להשתמש על מנת להשיג את זה. 

    גם על האופן שבו כדאי לבחור את הספק שילווה אתכם דיברנו. אתגר לא פשוט בישראל שבה ההבטחות הן חלק מתהליך המכירה, וחיפוש הקוסמים הם חלק מהקנייה. איזון בין שני אלה מבטיח סיכויים טובים בהרבה ושביעות רצות גבוהה יותר. 

    AVA-TECH אביבה אברהם שילוט דיגיטלי
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleLG מציגה רובוט אוטונומי העושה שימוש בתאורה אולטרא-סגולה למשימות חיטוי
    Next Article השחקן החדש של בנדא מגנטיק מצטרף לסל המוצרים החזק של החברה בדרך ליעדים חדשים
    דותן שובל

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    כך השילוט החכם של SpinetiX משנה את פני המפעלים והלוגיסטיקה

    קרא עוד

    ממהפכת הנייר לתצוגות חכמות: סמסונג E-Paper ופלטפורמת VXT מגדירים מחדש את השילוט העסקי

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    כשמציגים חדשנות אנשים רוצים לשמוע – חטיבת המולטימדיה של בינת ממריאה

    קרא עוד

    חביבת הקהל – זום מככבת בדו״ח גרטנר לשנת 2025

    קרא עוד

    תחום השילוט הדיגיטלי לוהט

    קרא עוד

    הכירו את הפתרונות של ATLONA לתחום השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    כך תהפכו את חדרי הישיבות לחכמים, פשוטים ויעילים יותר עם המסכים של סמסונג

    קרא עוד

    Humly משדרגת את סביבת העבודה: מוסיפה תמיכה חכמה בחיישנים ויכולות אנליטיקה מתקדמות

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.