חברת בנדא מגנטיק מזוהה בעיקר בתחומי ה B2C עם מגוון מותגים מובילים אותם היא מפיצה כמו לוג'יטק, DJI ועוד לא מעט שמות מוכרים בכל בית בעולם, אולם לצד פעילות זו היא גם מפיצה מספר מותגים מובילים בתחום התקשורת וה CCTV כגון טי פי לינק (TP LINK) , יוביקויטי (Ubiquity) , דחואה (Dahua) ועוד, מזה 10 שנים ויותר. לחברה ניסיון רב החל מתחום הריטייל ועד חברות טלקום ועבודה רבת שנים עם חברות אינטגרציה מובילות בישראל. כעת החליטה החברה להרחיב את הפעילות ולהוסיף את המותג ATEN לסל המוצרים שלה. ראיון מיוחד עם אריק מנסדורף (Eric Mansdorf) , מנהל תחום התקשורת בחברה.   

כיצד משתלבים פתרונות ATEN עם ההיצע של בנדא כיום ומהי הבשורה בשילוב ATEN בתוך פתרונות בנדא ?

מנסדורף: "כדי לענות על כך צריך להבין קודם מהם הפתרונות של ATEN. מדובר על פתרונות מסורתיים של מיתוג בין מחשבים או שרתים, מה שנקרא KVM, דרך KVM Over IP, ועד פתרונות מיתוג של אודיו ווידאו המיועדים לאולפנים ולעורכי וידאו. מטבע הדברים לקוחות של פתרונות אלו צריכים תמיד פתרונות תקשורת, מסכים ומקרנים, וכאן מתבטא היתרון שלנו. בנדא תאפשר ללקוח לקבל פתרון מקצה לקצה תחת קורת גג אחת. 

באילו יכולות של ATEN בנדא רוצה להתמקד ?

"היצרנית ATEN מזוהה כמי שרואה את התחום המקצועי והביתי ונותנת מענה רחב לשניהם. פתרונות החברה נועדו לאולפני עריכה גדולים ומקצועיים מצד אחד ולעורכים הביתיים מצד שני. כך למשל קיימות משפחות מוצרים בתחום המיתוג אשר יתאימו לגיימר הביתי הזקוק למיתוג שני מסכים או יותר, ומשפחות מוצרים אחרות נותנות פתרון לחדרי בקרה ושרתים. היכולת הזו של ATEN לתת פתרונות מיתוג ברמה גבוהה ובמחירים נוחים ותחרותיים, היא המיקוד שלנו בשלב הראשון. בשלב הבא נפתח את תחום מיתוג הוידאו והאודיו המקצועי, שבו אנו מתכננים לצאת עם עיצוב פתרונות AV ייעודיים לשוק הישראלי בשיתוף עם חברת ATEN"

אריק מנסדורף - בנדא (צילום פרטי)

אילו פתרונות מציעה היצרנית לצורת העבודה המתגבשת ?

"בנוסף לפתרונות ה KVM וה AV פיתחה ATEN פלטפורמה משולבת לניהול רוב דגמי המטריצות שלה, אשר נתמכת בכל סוג של מכשיר – טלפון חכם, טאבלט וכמובן שרתים. מערכת ניהול זו קלה לתפעול, ידידותית למשתמש ותהווה נדבך חשוב וכלי יעיל למשתמש אשר יוכל באמצעותה לנטר את כלל רכיבי המטריצה, בין אם מדובר במטריצת AV או KVM."      

אילו מגמות מסתמנות בשוק וכיצד ATEN נערכת עבורם ?

"אם עד היום ציוד מיתוג AV או KVM היה מיועד אך ורק לאולפנים גדולים או לחדרי בקרה וחמל"ים, היום כל יוטיובר או כל אדם עם ערוץ מידע ברשתות החברתיות זקוק לפתרונות מיתוג יציבים ואמינים. ATEN בהחלט מכוונת לשם עם משפחת מוצרים ייעודית לכך, דבר שאני חושב שכיום לא תמצא אצל אף אחד מהמתחרים."

מיהם הלקוחות שייהנו מהבשורה ?

"כמובן שהשוק המסורתי של תחום המיתוג, הAV ואף הData, הינו עדיין אולפנים וחדרי בקרה. מדובר בלקוחות שלנו בתחומי התקשורת והמסכים וכעת אנחנו נאפשר להם ליהנות מפתרון שלם יותר. 

בנוסף, אנחנו מתכוונים להגיע לכל אותם מפעילי אולפנים קטנים וביתיים עם משפחת המוצרים החדשה של ATEN אשר מיועדת בדיוק עבורם, ונעשה זאת הן באמצעות ערוץ הריטייל והן באמצעות שיווק רשתי ו On Line, שבנדא יודעת לעשות כל כך טוב."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG