תחום מעניין שתופס תאוצה מגוון נסיבות הוא תחום שילוט הדיגיטלי. בין יצרני המסכים, הפתרונות הייעודיים ותחום הרישוי, קיימים פערים שאביבה אברהם, בעלת חברת הייעוץ AVA-TECH עושה לנו מעט סדר. 

כמו כל דבר בחיים – ההצלחה תלויה בעיקר בשלב הראשוני, שהוא התשתית שממנה יכול הלקוח לפעול טוב יותר, לצמוח ולהרחיב את המימוש. אנחנו כמובן מדברים על שלב אפיון הצרכים. "לא רק לקוחות ענק עושים שימוש בשילוט דיגיטלי. גם מרפאת שיניים קטנה צריכה להציג מסרים והכוונה ללקוחות. תחום הרפואה, החינוך ועולם הפארם מחפשים את האינטראקציה עם הלקוחות באמצעות פתרונות שילוט דיגיטלי". 

אל תנסו את זה בבית

אביבה טוענת שכמו כל שירות מקצועי, כדאי ושווה ללקוח לעשות שימוש באנשי מקצוע שיכולים לתת לו מענה מצוין בשלבים השונים – ייעוץ, אינטגרציה, שירות וכמובן ניהול התוכן, ואי אפשר שלא להסכים עם הדברים. יש משפט שאומר – Do what you do best and outsource the rest וגם כאן בעיניי הוא נכון ומדויק. ללקוח ממוצע שרוצה להבין יותר ולגשת לפרויקט עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר כשאי להקשיב לראיון, להבין את השלבים, ללמוד ולהיות מסוגל לשאול שאלות מעולות במהלך הפרויקט וכמובן להיות פרואקטיבי הרבה יותר גם בהקשר של השגת מטרות הפרויקט. 

לדברי אביבה, פתרונות השילוט הדיגיטלי מהדקים את הקשר עם המכשירים האישיים והאינטראקציה הזו רק תלך ותתעצם. עם הפנים ל 2021 טוענה אביבה שתחום השילוט הדיגיטלי יהפוך להיות מוצר "ארוז" טוב יותר עם תודעה גבוהה יותר על היכולות והעוצמה מצד הלקוחות, והתפתחות משמעותית מצד הספקים אשר תכלול פילוח נכון יותר שיוביל לתוכן מדויק יותר וכמובן אנליטיקה. 

הטיפ החשוב ביותר לפי אביבה הוא – הגדרת המטרות באופן מדויק, למי הוא רוצה לפנות, מה הוא רוצה להשיג ובאילו אמצעים עליו להשתמש על מנת להשיג את זה. 

גם על האופן שבו כדאי לבחור את הספק שילווה אתכם דיברנו. אתגר לא פשוט בישראל שבה ההבטחות הן חלק מתהליך המכירה, וחיפוש הקוסמים הם חלק מהקנייה. איזון בין שני אלה מבטיח סיכויים טובים בהרבה ושביעות רצות גבוהה יותר. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG