Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית תמונה אחת שווה מיליוני פיקסלים מבוזבזים
    חדשות

    תמונה אחת שווה מיליוני פיקסלים מבוזבזים

    אביעד כהןBy אביעד כהן7 במאי 2022Updated:19 במרץ 2023אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    עבורי כל כניסה למתחם קניות, תחבורה ציבורית ולמעשה כמעט כל תנועה בציבור,  היא הזדמנות לחפש וללמוד עוד על עולם השילוט הדיגיטלי. בעוונותיי כבוגר אוניברסיטה בתחום התקשורת, מחזיק תעודת קופירייטר וותק של 15 שנים בתחום המולטימדיה, החיבור בין שני העולמות גורם לי להסתכל ולחשוב בצורה שונה על התכנים, ההנגשה שלהם ובעיקר על המשמעות.

    תמונה - AVM

    פספוס אחד גדול והפסד ענק

    אחרי ההקדמה, הנה הסיפור: ביקרנו במרכז קניות (פחות בילוי, יותר קניות) ובאחת החנויות צד את עיני שלט LED גדול, כ-3 מטרים רוחבו, אולי יותר. התבוננתי בו ארוכות וחיוך נמתח על פני, המלים: 'Recovery' בגדול, ואחריהן הכיתוב: It looks like Windows didn’t load…. ראיתי יותר מדי כאלו. בשילוט חוץ חנויות, בתוכן, בקניונים ועוד. מצד אחד אתנחתא קומית ומצד שני פספוס אחד ענק, בין אם אתם המוכרים שעובדים בשטח החנות או הקניון, בין אם אתם המפרסם ששילם על מנת שהמסר שלו יופיע ובין אם אתם מוכרים את שטח השילוט – זה הפסד של כולם.

    זו לא רק נראות

    התחלתי לחשוב ומספר שאלות עלו לי בראש: האם העובדים בחנות שמו לב ? האם מפריע להם שהשילוט לא תקין ? האם דיווחו על כך ? האם מי שקיבל את ההודעה על כך מטפל בהחזרת השילוט לתקינות ? 

    לא רציתי לפנות לצוות המכירות שהיה עמוס גם כך, שיערתי שזו ככל הנראה תקלה שאינה טורדת אותו, ולא בגלל חוסר אכפתיות אלא בעיקר בגלל חוסר סנכרון עם המסר השיווקי שאותה חנות רצתה להעביר. 

    ניסיתי לחשוב על המפרסם: האם הוא מודע לכך כי המסר שעל הפצתו והצגתו שילם ממיטב כספו אינו מוצג ביום בו החנות הומה אנשים ? מה היה עושה אם היה יודע ?

    עבורי, השילוט והתוכן אינם רק בגדר נראות. יש כאן אמירה, וגם שלט LED שאינו מתוחזק הוא בגדר אמירה המתורגמת בעיני ל "קנינו מסך LED, דאגנו שיהיה נגן והפעלנו תוכן כלשהו, שמישהו אחר ידאג". בין שילוט שאינו תקין לבין שילוט פשוט בחנות אני מעדיף את האופציה השניה.

     

    יש מקומות שבהם זה עובד וגם כלכלי

    בצד החיובי של הדברים שווה לציין כי ישנם לא מעט מקומות בעולם הריטייל שרואים בשילוט דיגיטלי בסיס למודל כלכלי מניב, חכם ומניע לפעולה. אחת הרשתות בארץ הגדילה לעשות והקימה תשתית לשילוט דיגיטלי – מסכי LED הפזורים ברחבי החנויות ומאפשרים למפרסמים הפצת מסרים שיווקיים, מבצעים ועוד. עלות הקמת מערך השילוט הייתה באחריות הרשת ואילו את שטח הפרסום היא מוכרת למפרסמים כאשר היא יודעת לחלקו בצורה חכמה לפי איזורים ולפעמים גם לפי מיקום החנות. מודלים מתקדמים יותר פועלים באמצעות חיישנים הפזורים בחנות ואיתם ניתן למדוד נתונים כדוגמת כמות התנועה ליד מודעה/שלט מסוים, זמן שהות ליד מדף ואף הבעות פנים המתועדות (במקומות בהם הותקנו מצלמות). במלים אחרות: אפשר לעשות את זה חכם, נכון וכלכלי יותר.

    שילוב זרועות וחשיבה משותפת

    בעיני רוחי אני מדמיין צוות חשיבה גדול ובו ספקי הטכנולוגיות – מסכים, חיישנים ומצלמות, תוכנת אנליטיקה, אנשי השיווק ומנהלי התכנים, כולם בחדר אחד, יושבים ומתכננים איך מנגישים תוכן שימשוך אנשים, עובדים, מבקרים וכן הלאה, איך מודדים את ההצלחה שלו ואיך מאפשרים ניטור של כל הפעילות הזו בצורה שתאפשר הרחבת פעילות מבלי לחשוש מ Recovery שיהרוס את הכל. 

    כאשר הלך הרוח יהיה בכיוון הזה, נוכל לראות הרבה יותר פרויקטים במגוון מימושים כמו מרכזי מבקרים, מוזיאונים, חנויות, מלונות וכמעט בכל מקום, מהסוג שמייצר אינטראקציה עם הבאים מחד, ותובנות למרפסמים מאידך, והכל במגמת שיפור בלתי נגמרת.

    שילוט דיגיטלי
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleלכבוד הקיץ שהגיע Epson משיקה מקרן לייזר אולטרה מיני שיילך איתכם לכל מקום
    Next Article ממשיכים להקשיב, ממשיכים ללמוד, ממשיכים להוביל – Poly אורזת ל ISE
    אביעד כהן

    מאמרים אחרונים

    מהפכה בנגישות לאירועים חיים: AI-Media ו-AVE משתפות פעולה בשותפות השכרה בלעדית באוסטרליה

    קרא עוד

    קבוצת הקמעונאות מולטי ריטייל השלימה מהלך לשדרוג תשתיות הסייבר באמצעות בזק בינלאומי וסיסקו

    קרא עוד

    מתי בישראל?? שיתוף פעולה פורץ דרך בין Google ל-HP Poly מציב רף חדש לעולמות הווידאו והקולבורציה. 

    קרא עוד

    איציק מלכה מונה למנהל פעילות פורטינט ישראל

    קרא עוד

    יובל פרומקין מונה למנהל לקוחות בהיטאצ'י ונטרה ישראל 

    קרא עוד

    Panasonic ממשיכה להוביל: קיימות טכנולוגית המתורגמת להשפעה אמיתית

    קרא עוד

    Biamp רוכשת את הקניין הרוחני והמותגים של ClearOne: מהלך שמחזק את אחיזתה בשוק האודיו-וידאו המקצועי

    קרא עוד

    הנה מה שכדאי לדעת על ה-Poly Studio V52 ומה לקחת בחשבון לפני הצטיידות 

    קרא עוד

    Warmy.io חושפת את Adeline – פתרון מבוסס בינה מלאכותית לשיפור הגעת דואר אלקטרוני ליעדו

    קרא עוד

    Prime View מציגה את הדור הבא של מסכי ה-110 אינץ’: בהירות של 800 ניט ותמיכה מלאה בעבודה בחללים מוארים

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    חזון חדש, הבטחה חדשה – Dahua ויניר מערכות חוגגות את היציאה לדרך המשותפת 

    קרא עוד

    Epson חושפת מערכת הדפסה תלת ממדית ישירות על אובייקטים

    קרא עוד

    אשטון בנטלי של קרמר קיבלה אישור מיקרוסופט: התקנות Teams Rooms מהירות ופשוטות

    קרא עוד

    Logitech משיקה את ה- Rally Board 65 ואת ה- Logitech Spot בישראל 

    קרא עוד

    ClearOne משיקה מצלמות AI חכמות ומערכות Collaboration חדשניות

    קרא עוד

    צעד חכם? Hall Technologies רכשה את Atlona

    קרא עוד

    מיצרנית שעונים לחברת ענק בינלאומית- Epson חוגגת 50 שנות מותג

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.