הקיץ הגיע ואיתו היציאה לגינה, לחצר ולבריכה. בדיוק לעונה החמה, משיקה כעת Epson בישראל את מקרן המיני EpiqVision Mini EF12 – מקרן לייזר נייד, Full HD 4K, שמאפשר לקחת אותו בקלות ובנוחות החוצה לטובת צפייה בסרטי הרפתקאות קלילים, שידורי סטרימינג ומשחקי מחשב – על מסך ענק באמת (עד 150 אינץ׳ – פי 4 מכל טלוויזיה של 75 אינץ) – ובאוויר הפתוח. במקרן מובנים גם רכיב Android TV  הכולל שלט רחוק בהפעלה קולית ומערכת סאונד של Yamaha. 

תמונה - אפסון

ה- EpiqVision Mini EF12 החדש וגם ה- EpiqVision Mini EF11 המעט יותר ותיק, הקומפקטיים והניידים (משקל של כ-2 ק״ג) מפגינים ממשק הפעלה קל, פשוט ונוח לכל משתמש ביתי וכך, לדוגמה, בשניה שמפעילים את ה- EF12 ומחברים ל-WiFi המקרן מבצע אוטומטית תיקוני פוקוס והשידורים הטלויזיוניים יכולים להתחיל. למקרן ה- EF11 יש גם כניסת HDMI לחיבור חיצוני של אמצעי סטרימינג. ה- EpiqVision Mini EF12 החדש וגם ה- EpiqVision Mini EF11 המעט יותר ותיק, הקומפקטיים והניידים (משקל של כ-2 ק״ג) מפגינים ממשק הפעלה קל, פשוט ונוח לכל משתמש ביתי וכך, לדוגמה, בשניה שמפעילים את ה- EF12 ומחברים ל-WiFi המקרן מבצע אוטומטית תיקוני פוקוס והשידורים הטלויזיוניים יכולים להתחיל. למקרן ה- EF11 יש גם כניסת HDMI לחיבור חיצוני של אמצעי סטרימינג. 

״הבידור החוץ-ביתי בתקופה שאחרי הקורונה, בה נמאס לאנשים לשבת בבית, מהווה מרכיב מרכזי בהווי המשפחתי והחלק של צפייה בסטרימינג בסרטים, משחקי קונסולות וספורט רק גדל וגדל״, אומר קובי כהן, מנהל תחום ההקרנה ב-Epson ישראל. ״המקרן החדש שלנו מאפשר סטרימינג ישיר  וצפייה בתכנים בגודל ענק ובהיר. זהו עידן חדש של צפייה ביתית: קודם הייתה הטלוויזיה וכעת יש את ה-EpiqVisio״, מסכם כהן. 

המחיר בישראל טרם נקבע. בארה״ב – כאלף דולר. 

 
תמונה - אפסון
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG